![]() |
|
|
||||
|
||||
GP van Duitsland 2002 (Nieuwe Hockenheimring)
Enkele plaatjes van de nieuwe ring.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
best wel show
tis eens een ander zicht
|
||||
|
||||
Gruw.
Vooral die grote "chicane" voor het stadium is wat mij betreft een miskleun van jewelste. Ik begrijp echt niet wat die daar komt doen. De eigenheid van Hockenheim is toch wel verloren gegaan; gewoon een Mickey Mouse circuit als een ander geworden als je het mij vraagt.
|
|||
|
|||
Maar die lange 'schuine' lijn die eindigt op een 180° is best een spectaculair plekje, wat op een doorsnee Mickey Mouse-circuit wel eens ontbreekt. HHeim zal geen saaie GP worden, alhoewel ze dat allemaal wel zijn tegenwoordig op een of andere manier...
Lijkt me leuk om als toeschouwer naar HHeim te gaan; vele tribunes met bijna overal een erg mooi zicht. |
|
||||
|
||||
Oordelen of het al dan niet een verbetering was zal ik wel na het GP-weekend doen ...
In f1-2002 rijdt de nieuwe Hockenheim alvast geweldig. Ok de geweldige lange rechte lijnen zullen we moeten missen, maar die waren dan ook enkel fijn als TV-kijker he. Ik kan me best voorstellen dat je een F1 die daar tegen 330 door het bos vliegt nauwelijks gezien hebt. airco
|
||||
|
||||
Weer een historisch en karakteristiek circuit gaat verloren en wordt vervangen door een circuit waarvan er al 15 zijn in het f1 circus. Sorry maar de afwisseling gaat helemaal uit het seizoen. Ik vin dit op niets trekken en ik hoop dak ni alleen ben. Ik vin het zelfs schandalig. Verkrachting van de autosport. Sorry voor mijn woorden, maar ik begrijp er niets van.
|
|
||||
|
||||
Ik stel voor dat men in Malmédy (Spa) ook een chicane bouwt, nu we toch bezig zijn met het verneuken van circuits.
|
||||
|
||||
Voor mij was Hockenheim altijd dé plaats waar een Formule 1-wagen eens volgas kon gaan (en kon blijven gaan!). 340 Km/H ziet er toch echt wel spectaculair uit. OK, Formule 1 draait hem niet om 'top speed', maar zo tijdens één van de 17 races mocht dat er best zijn voor mij.
Dit zal er nu, spijtig genoeg, niet meer bij zijn. Het enige snelle circuit dat overblijft is dat van Monza, maar dat voelt toch niet hetzelfde aan hé. Zoals reeds gezegd is topsnelheid geen thema voor de F1, maar als je ziet dat men in de IRL tegen 400+ rijdt, dan krijg ik het gevoel dat de F1 daar wat achterblijft. Uiteraard zijn we ook niets met 400+ op een circuit als de Hongaroring, maar snellere, uitdagendere circuits, dat moet er komen (sorry Max). Ik weet het wel hoor, de F1 wordt er niet veiliger door, maar als je ziet wat die mannen verdienen, dan denk ik dat we wel 22 man zullen vinden die het wel kunnen/willen doen.
|
|||
|
|||
Moet als piloot toch fantastisch zijn als je aan die tribunes voorbijkomt, al dat geroep, meestal Ferrarifans , waw om van te dromen !!
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|