![]() |
|
|
||||
|
||||
Omwille van de zon buiten een lichtjes aangepaste versie van mijn 2001 samenvatting van de race:
Quote:
|
||||
|
||||
Iets wat me toch wel opviel:
Bij het uitkomen van de pitsstraat, zijn er verschillende coureurs over de witte lijn gaan, deze keer zelfs duidelijk erover (remember Magny-Cours!). We spreken hier over Barrichello, Schumacher, Ralf Schumacher, Fisichella,....Dit was trouwens allemaal mooi te zien op een replay van de Hongaarse regie die al half in slaap waren gevallen en zo'n honderd keer de start en het inhaalmanoeuvre van Raikkonen op Montoya hadden laten zien. Waarom wordt het reglement hier niet even 'correct' als in Frankrijk toegepast ? Omdat ze met teveel waren ? Het zou natuurlijk een raar beeld zijn; zo'n 5tal drive-trough penalty's uitdelen, maar als de FIA-wedstrijdleiding consequent is, en de regels in élke Grand Prix hetzelfde toepast, ongeacht het wedstrijdverloop, hadden ze hier toch wel even mooi de hele uitslag overhoop kunnen gooien.
|
||||
|
||||
Omdat het hier niet zo'n belangrijke overtreding is, de witte lijn leidt niet naar een veiligere plaats om in te voegen...
|
||||
|
||||
Enige lichtpunt in deze race: de niet aflatende aanvalslust van Raikkonen, deze keer wel met resultaat.
Meer kan ik me over deze GP echt niet herinneren. jan |
|
||||
|
||||
welke gp????????? Ik vond er echt nix aan. Tis daarom dak na een halve 'race' ben gaan lopen, recht het goei weer in...
|
||||
|
||||
Aah, oef, dan was ik niet den enigste, ik zen vroeger echt nooooit in het slaap gevalle tijdens een f1 wedstrijd maar dit seizoen is het mij al 1 keer voorgevallen en gistere had ik het weeral vrij zwaar, dus zen ik ook ma van het zonneke gon geniete zelle.
![]() Da was zelfs nog spannender dan de koers, buiten dan dat inhaalmanoevre van Raikkonen, da was echt karakter. Spijtig da het Montoya zen circuit nie is anders was het wel een beetje spannender geweest hé. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
mijn foto's staan online....... dus http://crash.to/zandbak
was een onmogelijke bocht om foto's te maken, toch nog iets van kunnen maken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Een weekend vol met mooie ervaringen, een verhaal met een aantal exclusieve foto's is online op http://fullspeed.to/marshalsVDHB
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|