![]() |
|
|
|||
|
|||
Viper 1, 2 & 3
Vertrouwd, of niet, Hart weer eens op de pole, eigenlijk toch wel erg dat die man nietaan de 24 uren heeft deelgenomen, die was nu al(verdiend) kampioen geweest...
Verder spanning in de GTB, laten we hopen dat het Marc Goossens wordt anders gaat Bart hiet 756 krantenartikels posten ![]() ![]() Tot morgen? Joost ps. oh ja, het is mogelijk dat het verslag over de trainingen eert te vinden is op een Engelse site, maar deze keer zullen we niet verstoppen |
|
||||
|
||||
Top 3 belgian masters :
1 David Hart vastgoed racing - David Hart/Mike Hezemans 2 GLPK - Anthony Kumpen/Bert Longin 3 AD sport - Albert Vanierschot/Freddy Van Roey Last edited by R@ce@holiC; 27-10-2002 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
En t is Mike Hezemans en nie Marc. |
|
||||
|
||||
ik heb carsport nog een extra pitstop zien maken op enkele ronden van het einde, dus die hadden wel voorsprong genoeg
voor de rest een redelijk tof raceke gezien, maar ik kon langs geen kanten volgen want ik hoorde de speakers niet die belcar maakt wel een pak lawaai, en hard dat dat gaat ... amai
|
||||
|
||||
Quote:
lawaai ale nu , da is ne sound maarten das iet elemaal anders ![]() |
|
||||
|
||||
Laat die reglementswijziging maar zo snel mogelijk doorgaan, want zo is den Belcar een kopie aan het worden van de F1 (figuurlijk dan) de andere wagens (lees anders dan de viper) strijden enkel voor de plaatsen naast het podium, of er moet een team zijn die er nog niet goed mee wegkunnen (Kuismanen).
|
|
||||
|
||||
Hmm enkel de zware biturbo's kunnen daar iet tegen dan maar dan nog maar in de buurt komen. PSI en ad dus...
RTM kan met hunne gt3rs volgen maar tenslotte ist maar ne gtb en mist die dus de nodige pk's... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Anthony heeft niet alle race's meegereden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Carlier zijn vleugel kwijt, alsook Verbergt bij procar. Ik heb hier precies een quote gedaan ipv edit maar ja het is nog vroeg op een maandag. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
was die blijkbaar ergens kwijtgespeeld.. |