![]() |
|
|
|||
|
|||
Donderdag 19 december, vrije-trainings-dag
Voor het circuit van Zolder is het race seizoen 2002 nu volledig afgerond.
De vrieskou had het asfalt bij zonsopgang herschapen tot een ware ijspiste. Wachten dus tot die zelfde zon warm genoeg zou zijn om het flinter dun laagje ijs weg te branden. Omstreeks 10 uur waagde de eerste wagen zich op de piste, een 4x4 terreinwagen op verkenning, even later gevolg door de Porsche van Driving Experience. Na de middag pauze het zelfde scenario, overal verraderlijke rijmplekken en piloten die op hun hoede waren. Dankzij de open pers dag van Dubois Racing was er toch nog iets beweging op het circuit. Rond het circuit is er activiteit zat. De helling achter de nieuw pitbox/persruimte is bijna voltooid. Maar ook de bomen die vroeger deel uitmaakte van de camping zijn bijna allemaal gerooid. Deze moeten plaats maken voor een nieuwe toegangsweg zodat de paddock zone behoorlijk uitgebreid zou kunnen worden. Negen wagens en de Belcar Mini sluiten het seizoen 2002 definitief af. Fini, schluss, finito, gedaan voor dit jaar !!!!!! Voor foto's >>>>> Klik>>>>>>>> HIER Voor een overzicht op de fotoalbums >>>klik>>>HIER Last edited by Rrubinio; 21-12-2002 at 22:49. |
|
||||
|
||||
En een mooie maar toch glijdende afsluiting was het wel degelijk, bij het uitkomen van de JackyX leek het wel of je op sneeuw aan het rijden was ... van zwart asfalt kon je daar echt niet spreken
![]() Ik zou de kans hier even willen grijpen om al die mensen te bedanken die het steeds mogenlijk maken om in alle veiligheid op Zolder aan motorsport te doen. We komen elkaar vaak tegen ... ongeveer 1 keer per ronde ![]() Vooral de 2 laatste trainingsdagen had ik bijna medelijden als ik jullie met verkleumde handen zag kijken naar die enkele wagens die rondjes aan het draaien waren ... sommigen met de luxe van een vuurtje, de meesten alleen met een goeie kop koffie. Hoedje af daarvoor ..... !! Nogmaals bedankt ... en Rrubinio, "Keep up the good work"!!
|
||||
|
||||
Het Perdieus-Funcupke mist weeral een spoilerke
![]() Rrubinio, hopelijk doe je dit volgend jaar ook terug. Altijd de moeite waard om de verslagen van de donderdag-trainingen te lezen. Keep up the good work! |
|
||||
|
||||
ook van mijn kant, leuk om te lezen met af en toe een primeur of scoop tussen de regels door..........doorgaan in 2003!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() en bedankt voor alles, ik zie jullie wel terug volgend jaar op de piste in één of andere cup we zien wel!!
|
||||
|
||||
merci ronald voor de fotokes en hopelijk tot volgend jaar
ik lees die donderdagverslagen ook iedere keer met veel plezier en stijn, het was een testdagske hé, gewoon om te zien of de motor het nu al wat beter deed. als ge goed ziet op de foto's herkent ge ruben maes in ons machien, blaim him!!!
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|