![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
die z8 zou die met de top meekunnen? ik denk dat die toch nog wat evolutioneerjaren (schitterend woord) zulllen moeten in bouwen zenne
ik hoop dat de vipers nie meer zo gaan domineren want dat is toch wel een domper op de belcar voor de rest valt het af te wachten wat de silhouettes gaan doen
__________________
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
RTM maakt dit seizoen veel kans, geloof me maar ze hard aan het werk om nog beter tedoen. De Ruud en den Marc zullen er ook klaar voor zijn.
|
#18
|
|||
|
|||
t!is waar
|
#19
|
||||
|
||||
'k denk dat het dit seizoen tussen de Porsches en de Vipers zal gaan met een lichte voorkeur voor de Porsches waar men toch al het meeste van weet, de gewichtsbeperkingen bij de vipers zal in de eerste seizoenshelft toch enkele problemen geven denk ik.
In de andere klasses is het nog te vroeg om al iets te zeggen, 'k lees hier vanalles van ne Z8, maar 'k wil die eerst toch ne keer zien (vooral de tijden dan) want met de naam alleen wint ge geen koers. |
#20
|
||||
|
||||
wacht maar tot jullie de nieuwe MINI COOPER S3-EVO II-DTM-GTR-GT3-MACK6-SUPERCAR zullen zien..........
![]() ![]() Nee, den erik is terug bezig met een dossis snelheid, schoonheid, vitaminekes en agresiviteit aan het toedienen aan da bakske, zodat zijn klein dik kontje beter aan de baan blijft plakken. Onze doelstelling is om terug de titel te nemen in tb, en beter te doen of dit jaar in toerisme, dus da belooft ge mannen groetjes de vinnie ![]()
__________________
NORMA addicted !!! ![]() |
#21
|
|||
|
|||
Beste Belcar fanaten.
zoals ik de belcar kan volgen (als toeschouwer) lijken de vipers inderdaad snel. Maar als dit volgens jullie gaat veranderen in 2003 (hoe komen jullie daaraan met dat gewicht en ristrictors enz ?) zal dit toch invloed hebben. Wat ik ook even wou opmerken is dat er al snel gekeken word naar de snelste wagen op het circuit DIE UITRIJDT maar je zou eens moeten kijken naar andere snelle wagens die ook wel eens kans maken als ze hun best doen deze winter bv: de Gillet Vertigro snelle qualli maar telkens pech of de mondeo juist hetzelfde of zo nog een voorbeeld de Z3 van LVC Motorsport (die heeft een serieuse V8 met 580PK moet je weten) veel pech maar heeft wel het 3de gehangen de 24 uren tot dat hem in aanraking kwam met de banden en dan nog maar te zwijgen dat hij 's nachts nog eens 1uur de snelste ronden van het circuit draaiden. in ieder geval jullie zullen wel weten wat ik bedoel er kan nog heeel veel veranden voor 2003 en het zijn niet altijd de grote namen die meer aandacht nodig zouden hebben persoonlijk heb ik zeeer veeel respect voor de kleinere teams. dit was mijn mening over de belcar ik hoop dat dit wat leven opwekt op dit forum.
__________________
greetzzz |
#22
|
||||
|
||||
Welkom Belcar-addict.
Dat er veel teams zijn met enorm potentieel maar veel tegenslag is een feit dat zeker is. De Z3 van LVC is daar een voorbeeld. Het feit dat ze zelf een alternatief moesten bouwen voor de elektrische gaspedaal wekt alleen maar bewondering. Zo zijn er nog velen en dat maakt Belcar net zo leuk. Voor al deze teams hoop ik dat de dag komt dat alles wat ze uitdokteren klopt en ze de race ook eens winnend kunnen afsluiten. En dat lukt bij enkelen al. ls de Mondeo de race uitrijdt staat hij vooraan in de uitslag. Dat van die restrictors en het gewicht staat in het reglement voor 2003. |
#23
|
|||
|
|||
werner ik dank u voor u replay en ben het volledig akkoord met u
__________________
greetzzz |
#24
|
||||
|
||||
Ik vind ook dat er respect moet zijn voor de kleinere teams, maar je kan er niet onderuit dat de grotere teams altijd een voordeel hebben qua ervaring...
|
#25
|
|||
|
|||
En hoe hebben ze die ervaring opgedaan ? juist ! door klein te beginnen...
|
#26
|
||||
|
||||
Veel van de teams die direct groots uitpakten om als een topteam over te komen zijn reeds verdwenen door een gebrek aan...ervaring en onderschatting van de sport. De vroegere kleintjes daarentegen zijn ofwel rustig blijven groeien en bijleren en uitgegroeit tot een professioneel en gewaardeerd team of hebben er voor gekozen om klein te blijven, MAAR ze zijn er nog steeds...
|
#27
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Inderdaad heel jammer (foto Fred Bayet)
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#28
|
||||
|
||||
Ook mede door verdwijning van sponsors e , niet? BASTOS ed...
|
#29
|
||||
|
||||
heerlijk om die ouwe pagina nog een rond te struinen............nooit geweten dat Christjian Albers ooit Belcar heeft gereden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|