![]() |
|
|
||||
|
||||
Ben aanwezig!
|
|||
|
|||
Schrijf mij ook maar op voor de karting.
Ik zal de werken aan mijn huis maar weer al eens uitstellen. ![]() Mijnen bijzit vraagt hier juist of iemand van DePaddock de verloren tijd mee komt inhalen. |
|
||||
|
||||
Ik veronderstel dat dat op mij slaat.
![]() Zeg haar maar NO WAY ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dan zal ik maar komen helpen.
Zegt maar wat ik mag komen afbreken |
|
||||
|
||||
Quote:
LOL! Da's plezant, zo wat onderlinge praat tussen schoonbroers volgen ![]() |
|
||||
|
||||
Al 30 leden die komen naar de ledenvergadering! Die wordt sowieso dus al een succes
![]() |
|
|||
|
|||
Jullie zijn dan ook al een gevestigde waarde in autosportland hé.
![]() En Witte, voor af te breken wil ik komen helpen, voor op te bouwen hebt ge werkers nodig. Ik heb hier ook nog zo een jaarken werk maar momenteel te koud, in de zomer te warm en in het weekend geen tijd wegens karten of circuit ![]() T'zal dan maar voor volgend jaar worden. |
|
||||
|
||||
ideetje?
Iedereen een kaartje op zijn trui met zijn nckname en naam erop? Ik ken wel wat paddockers, maar bij lange na geen 30......... De grootste paadockmeeting aller tijden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
daar zit iets in
![]()
|
|||
|
|||
Ik kom ook wel, maar kan je eens nakijken of je mijn lidgeld nu hebt ontvangen??
|
|
|||
|
|||
had er graag is bij geweest maar kan die dag jammer genoeg ni.Moet mij er hier dringend teurg is wa mee bezig houden, ma ik probeer op de hoogte te blijven zene
greetz |
|
||||
|
||||
Ik zal ook zijn.
Rijdt er toevallig iemand vanuit Hasselt met wie ik zou mee kunnen gaan? Anders zal het openbaar vervoer worden... Vincent
|
|||
|
|||
Kan je mij inschrijven en me nog eens mailen hoe ik weer lid word ? Weet echter nog niet of Kurttigerracing meekomt.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|