De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-01-2003, 19:04
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

die z8 zou die met de top meekunnen? ik denk dat die toch nog wat evolutioneerjaren (schitterend woord) zulllen moeten in bouwen zenne

ik hoop dat de vipers nie meer zo gaan domineren want dat is toch wel een domper op de belcar
voor de rest valt het af te wachten wat de silhouettes gaan doen
Old 09-01-2003, 19:39
kenny ryken kenny ryken is offline
Registered User

Smile

RTM maakt dit seizoen veel kans, geloof me maar ze hard aan het werk om nog beter tedoen. De Ruud en den Marc zullen er ook klaar voor zijn.
Reply With Quote
Old 09-01-2003, 19:39
kenny ryken kenny ryken is offline
Registered User

t!is waar
Reply With Quote
Old 09-01-2003, 21:21
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

'k denk dat het dit seizoen tussen de Porsches en de Vipers zal gaan met een lichte voorkeur voor de Porsches waar men toch al het meeste van weet, de gewichtsbeperkingen bij de vipers zal in de eerste seizoenshelft toch enkele problemen geven denk ik.

In de andere klasses is het nog te vroeg om al iets te zeggen, 'k lees hier vanalles van ne Z8, maar 'k wil die eerst toch ne keer zien (vooral de tijden dan) want met de naam alleen wint ge geen koers.
Reply With Quote
Old 10-01-2003, 19:54
vinnie belcar's Avatar
vinnie belcar vinnie belcar is offline
De Paddock Rookie

wacht maar tot jullie de nieuwe MINI COOPER S3-EVO II-DTM-GTR-GT3-MACK6-SUPERCAR zullen zien.......... ....

Nee, den erik is terug bezig met een dossis snelheid, schoonheid, vitaminekes en agresiviteit aan het toedienen aan da bakske, zodat zijn klein dik kontje beter aan de baan blijft plakken.

Onze doelstelling is om terug de titel te nemen in tb, en beter te doen of dit jaar in toerisme, dus da belooft ge mannen

groetjes
de vinnie
Old 12-01-2003, 21:26
Belcar-addict Belcar-addict is offline
De Paddock Rookie

Beste Belcar fanaten.

zoals ik de belcar kan volgen (als toeschouwer) lijken de vipers inderdaad snel. Maar als dit volgens jullie gaat veranderen in 2003 (hoe komen jullie daaraan met dat gewicht en ristrictors enz ?) zal dit toch invloed hebben. Wat ik ook even wou opmerken is dat er al snel gekeken word naar de snelste wagen op het circuit DIE UITRIJDT maar je zou eens moeten kijken naar andere snelle wagens die ook wel eens kans maken als ze hun best doen deze winter bv: de Gillet Vertigro snelle qualli maar telkens pech of de mondeo juist hetzelfde of zo nog een voorbeeld de Z3 van LVC Motorsport (die heeft een serieuse V8 met 580PK moet je weten) veel pech maar heeft wel het 3de gehangen de 24 uren tot dat hem in aanraking kwam met de banden en dan nog maar te zwijgen dat hij
's nachts nog eens 1uur de snelste ronden van het circuit draaiden. in ieder geval jullie zullen wel weten wat ik bedoel er kan nog heeel veel veranden voor 2003 en het zijn niet altijd de grote namen die meer aandacht nodig zouden hebben persoonlijk heb ik zeeer veeel respect voor de kleinere teams.

dit was mijn mening over de belcar ik hoop dat dit wat leven opwekt op dit forum.
Old 12-01-2003, 21:36
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Welkom Belcar-addict.
Dat er veel teams zijn met enorm potentieel maar veel tegenslag is een feit dat zeker is.
De Z3 van LVC is daar een voorbeeld. Het feit dat ze zelf een alternatief moesten bouwen voor de elektrische gaspedaal wekt alleen maar bewondering. Zo zijn er nog velen en dat maakt Belcar net zo leuk. Voor al deze teams hoop ik dat de dag komt dat alles wat ze uitdokteren klopt en ze de race ook eens winnend kunnen afsluiten. En dat lukt bij enkelen al. ls de Mondeo de race uitrijdt staat hij vooraan in de uitslag.

Dat van die restrictors en het gewicht staat in het reglement voor 2003.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 13-01-2003, 19:15
Belcar-addict Belcar-addict is offline
De Paddock Rookie

werner ik dank u voor u replay en ben het volledig akkoord met u
Old 13-01-2003, 20:58
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Ik vind ook dat er respect moet zijn voor de kleinere teams, maar je kan er niet onderuit dat de grotere teams altijd een voordeel hebben qua ervaring...
Reply With Quote
Old 13-01-2003, 22:15
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

En hoe hebben ze die ervaring opgedaan ? juist ! door klein te beginnen...
Reply With Quote
Old 13-01-2003, 22:29
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Veel van de teams die direct groots uitpakten om als een topteam over te komen zijn reeds verdwenen door een gebrek aan...ervaring en onderschatting van de sport. De vroegere kleintjes daarentegen zijn ofwel rustig blijven groeien en bijleren en uitgegroeit tot een professioneel en gewaardeerd team of hebben er voor gekozen om klein te blijven, MAAR ze zijn er nog steeds...
Reply With Quote
Old 13-01-2003, 22:38
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Veel van de teams die direct groots uitpakten om als een topteam over te komen zijn reeds verdwenen door een gebrek aan...ervaring en onderschatting van de sport.

Inderdaad heel jammer

(foto Fred Bayet)
Old 13-01-2003, 23:01
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Ook mede door verdwijning van sponsors e , niet? BASTOS ed...
Reply With Quote
Old 14-01-2003, 00:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

heerlijk om die ouwe pagina nog een rond te struinen............nooit geweten dat Christjian Albers ooit Belcar heeft gereden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 14-01-2003, 00:42
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by R@ce@holiC
Ook mede door verdwijning van sponsors e , niet? BASTOS ed...
Dat heeft er eigenlijk niet zo veel met te maken.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules