![]() |
|
|
||||
|
||||
Even voorstellen.
Dag allemaal,
Even voorstellen. Ben al zo'n 20 jaar modelbouwer en hou me de laatste tijd voornamelijk bezig met Mercedes modellen, maar heb ook al F-1, WRC en LeMans gedaan. Neem eens een kijkje op onze site Automotomover . ![]() Ik hoop ook op dit forum mijn steentje aan jullie automodelbouwers te kunnen bijdragen. ![]() groetjes, Guido |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hihi ... ik ken iemand die nu in zijn nopjes is
![]() is het niet sennake
|
||||
|
||||
ziet er goed uit je site!
|
|
||||
|
||||
Dank jullie wel voor de positieve reakties
![]() |
|
||||
|
||||
Kende je site ook al, en ik heb vorige week ook via jouw site het modelbouwforum op automotiveforums ontdekt
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nog een vraagje, in het overzicht staat dat er zo'n 60 posts zijn in Modelbouw maar ik krijg er maar 4 te zien? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Same here |
|
||||
|
||||
Quote:
bestaat dat ook al amai ik kom ne hele trein achter de laaste tijd waar vind ik die dan ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Alle vooruit, dan zullen we er samen eens een lap op geven
![]() Blij dat je wat leven komt brengen in de modelbouw-brouwerij! Enne... ik weet wel dat er aan Exoto niets te "plekken" valt, maar ik zou ze toch niet echt onder de categorie "die-cast" durven indelen, want ze zijn ook stuk voor stuk met de hand gemaakt...alhoewel niet door mijn hand natuurlijk ![]() Bij die-cast denk ik eerder aan Bburago en consoorten. Enfin, da's mijn mening eh. Last edited by Sennake; 16-02-2003 at 01:38. |
|
||||
|
||||
Dat van Exoto wist ik niet. Je leert iedere dag weer wat!
![]() Geen probleem hoor! We zullen het op schaalmodellen 'tout court' houden en dan zien we wel waar we uitkomen ![]() |
|
||||
|
||||
de mijnen is klaar om aan het publiek te zien
zo ziet hij er uit maar het is niet mijne echte model die is voor 90% gelukt tkleur is ietsje te donker ![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|