De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-05-2003, 18:45
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
mja Werner, maar ik kijk daar nie naar eh

Quote:
De Zweedse krant Expressen steekt er haar hand voor in het vuur: vanavond om iets na twaalf staat België als winnaar op het songfestivalscorebord in Riga.

De tabloid uit het Hoge Noorden is rotsvast overtuigd van de Belgische kansen. Om de uitslag van de competitie te voorspellen deed Expressen een beroep op een internationale jury van journalisten. Ook de vorige jaren werd die formule gebruikt en slechts eenmaal bleken de Europese persmensen er naast te zitten. Wanneer dat was wordt niet vermeld.

Sanomi kreeg in de songfestivalstemming 34 procent van de stemmen, goed voor een overtuigende eerste plaats. Let's get happy uit Duitsland zou tweede worden, favoriete Beth uit Spanje derde.

Volgens de bookmakers in Riga maken de Belgen geen schijn van kans. Urban Trad bengelt ergens onderaan in de goktabellen. Dat betekent echter niks. Het is al vaker voorgekomen dat songfestivalwinnaars uit het niets naar de top van het eigenlijke scorebord doorstoten. Laat ons hopen dat dat ook vanavond het geval is.

Yves, Veronica en co...ga er vanavond voor!
bron: eurosong.be

Jaja, we gaan winnen !
Old 24-05-2003, 21:00
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

En we zijn vertrokken
Old 24-05-2003, 21:14
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

IJsland's inzending is zeker niet slecht, goed zelfs. Alleen de choreografie kon beter, maar laat dit de pret niet drukken!

Oostenrijk dan. Wil er iemand die gast tegen de muur zetten aub? Als je iets speciaals wil doen, zorg dan dat het grappig is ipv van belachelijk. Next please) :?

Ierland's inzending is ook zeker niet slecht. Die man amuseert zich daar wel op het podium. één opmerking: iets meer variatie in de tekst mocht wel.

Bij Turkije heb ik een beetje een déja vu gevoel. De Oosterse sfeer zit er zeker wel in, maar de zang is niet echt zuiver te noemen. Mischien moest ze in het Turks gezongen hebben? Maar zeker niet slecht.

Eindelijk eens iemand die nog eens wil opvallen door haar talent ipv va, wat te dansen terwijl ze zingen. Ook Malta vind ik dus wel goed. Voorlopig met Ijsland mijn favoriet.

*PS Valt het op dat ik veel vrije tijd heb nu *

Bosnië-Herzegovina stuurt swingend lied met een goed ritme. Ligt het aan mij of ligt het niveau dit jaar redelijk hoog? Nog iemand die aan sexbom van Tom Jones dacht qua ritme?

Portugal is ook niet slecht. Damn, ik ga niet kunnen kiezen op het einde. Vorig jaar had ik één favo, nu heb ik er al 4!

Wow! Die van Kroatië mag altijd eens binnenspringen Alleen jammer dat het liedje net als de zangeres niet veel om het lijf heeft.

Cyprus's (of hoe schrijf je dat? ) heeft best een aardig liedje, alleen is het mijn genre niet. Al bij al een goed optreden...

Jammer dat Buffy gedaan is, anders konden ze die van Duitsland nog als zombie ofzo bezigen. En het lied is nog irritant ook. Next please!

Rusland heeft best een knap nummer, hitpotentieel. Alleen lopen de zangeressen er verloren bij nu ze elkaar bijna niet mogen aanraken
Kanshebber!

Spanje doet het in hun eigen taal, en nog niet eens slecht ook. Alleen jammer dat al dat Spaans op elkaar trekt, en er dus niet veel variatie inzit voor mij.

Mogen we eens striptease verwachten van Isreal zoals ze hier net zeggen? Benieuwd. Het ziet er wel zo naar uit, afgaand op die pakjes. Daar gaat het eerste stuk al. Er mocht wat meer afgedaan zijn. Het lied zelf het best aan aardig tempo. Subtopper volgens mij.

Pauze nu. Die presentatrice mag ook eens langskomen, alleen niet om te acteren, want dat kan ze niet

Nederland dan. Ik ga hier moeten oppassen wat ik zeg. Valt goed mee: Een knappe zangeres met een stevige stem. Dat valt beter mee dan verwacht, ook een favoriet vind ik. En ze bespeelt het publiek ook nog. Topper!

Uk is niks speciaals, alhoewel dat rokje m'n aandacht wel trekt, en da's op zich al een half puntje waard. maar dan is ook alles gezegd...

Oekranië dan. Het is niet omdat je alles en iedereen kunt omkopen en de beste teksten krijgt, dat je dan ook kunt zingen. Weeral next please. (ps, ik dat van dat omkopen is een grapje he )

Griekenland. Aaargh val ik van mn stoel, wat een leijk mens. *Denkt makeupkanon* En dat SM-pakje helpt ook niet veel. Maar het lied en de zang valt best mee.

Noorwegen brengt een rustig lied in vergelijking met de anderen, waardoor het wat kleurloos lijkt. Jammer eigenlijk, volgens mij zullen ze hierdoor punten verliezen.

*PS: die commentaar geven draagt wel aardig wat toetsaanslagen bij.

Staat de micro van die van Frankrijk wel aan? Ik versta ze bijna niet. Ah, ze heeft het knopje gevonden. Nu enkel het volume ietsje hoger zetten. pff, veel te stil gezongen vind ik, de zang gaat volledig verloren.

Polen valt ook dik mee, zelfs met de stem van de zanger. Je hoeft de taal niet te verstaan om te weten waarover ze zingen.

Malta dan. Thuiswedtrijd. Niet slecht, zeker niet slecht voor zo'n miniland. Maar wel geen kanshebber.

Jaja, het is aan België. Benieuwd wat ze ervan terecht brengen. Hmmm de zangeressen zijn ontvoerd door slecht geoliede robots :shock: . Zoals ik al eerder zei: de eerste minuut heel mooi, maar na 3 minuten verveeld het wat. Gelukkig hebben ze zich vlug herpakt qua bewegingen.

Esltand dan. In plaats van te zingen over the 80's, kun je er beter echt naartoe gaan, dan zijn we van dat gekweel af.

Auuw, mijn trommelvliezen springen door die Roemeense. *Zapt even weg*

Teruggekomen voor Zweden. Ook nu vind ik het best wel een goed lied, met een goed ritme. Ook de zang is van redelijk niveau. Volgens de Belgische presentatie trekt het op een ander, maar ik weet niet op wat

De laatste dan: Slovenië. Ik heb niet zitten opletten eigenlijk, maar wat ik ervan gehoord heb leek me wel goed.

Last edited by sledge; 24-05-2003 at 22:49.
Reply With Quote
Old 24-05-2003, 21:31
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Ijsland idd

Ik heb radio2 op en volg de internet-uitzending

Knap trouwens, op de homepage van het songfestival heb je extra camera's: eentje die de regiekamer volgt (hectisch daar ) en dan nog de kamer waar alle artiesten zitten te wachten op hun beurtje
Old 24-05-2003, 21:52
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by sledge
...Wow! Die van Kroatië mag altijd eens binnenspringen Alleen jammer dat het liedje net als de zangeres niet veel om het lijf heeft....
Die van Spanje mag bij mij ook eens langskomen
Old 24-05-2003, 22:03
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Oké, in de helft en nog altijd zwelve points to Iceland !

Engeland krijgt momenteel de hoofdprijs om ter VALST zingen.
Ook een oerslecht nummer. Nog niet veel fameus gehoord momenteel :-/

Last edited by Finish; 24-05-2003 at 22:06.
Reply With Quote
Old 24-05-2003, 22:07
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish
Oké, in de helft en nog altijd zwelve points to Iceland !

Engeland krijgt momenteel de hoofdprijs om ter VALST zingen.
Ook een oerslecht nummer. Nog niet veel fameus gehoord momenteel :-/
Nederland vond ik wel een van de betere, en het niveau is idd wat aan het zakken na een sterke start.
Old 24-05-2003, 22:11
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Wat me ook opvalt: sinds vorig jaar meer aandacht voor de act:
tatu loopt het podium rond, Israël kleedt zich uit, Oekraïne heeft een acrobaatje bij zich.

Alsof dit iets help...België wint toch
Old 24-05-2003, 22:13
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

W00h00: Griekenland: 10 points ! Geen bijster goed lied, maar wel een stem + WAT EEN KLEED !

Quote:
Griekenland. Aaargh val ik van mn stoel, wat een leijk mens. *Denkt makeupkanon* En dat SM-pakje helpt ook niet veel. Maar het lied en de zang valt best mee
ik keek niet naar haar gezicht, ik keek naar wat anders eh
Old 24-05-2003, 22:14
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
W00h00: Griekenland: 10 points ! Geen bijster goed lied, maar wel een stem + WAT EEN KLEED !

ik keek niet naar haar gezicht, ik keek naar wat anders eh
Dat SM-pakje bedoel je? Valt idd goed mee
Old 24-05-2003, 22:24
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Portugal is ook niet slecht. Damn, ik ga niet kunnen kiezen op het einde. Vorig jaar had ik één favo, nu heb ik er al 4!
als ik eerlijk mag zijn, heb ik toch nog niet echt iets ongelooflijks gehoord. Het enige wat me momenteel bijblijft zijn Ijsland en dan die SM-jurk.
Old 24-05-2003, 22:27
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
als ik eerlijk mag zijn, heb ik toch nog niet echt iets ongelooflijks gehoord. Het enige wat me momenteel bijblijft zijn Ijsland en dan die SM-jurk.
Ik ben dan ook iemand die slecht is in het geven van negatieve commentaar
Old 24-05-2003, 22:37
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

België zag d'r wat stroefjes uit. Maar ik zie ze wel bij de eerste....12 eindigen, denk ik
Old 24-05-2003, 22:41
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Op het Nederlands forum waar we ook volgen, tippen ze België als één van de favo's
Old 24-05-2003, 22:43
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by sledge
Op het Nederlands forum waar we ook volgen, tippen ze Belgê als één van de favo's
linkje please ?

Wat die Roemeense betreft: weer eens voortborduren op het uitkleedfestijn van vanavond....

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules