![]() |
|
|
|||
|
|||
Spa Euro Race : Anthony Kumpen domineert de vrije training !
Anthony Kumpen stak er met kop en schouders bovenuit deze middag. De kersverse "Papa" was maar liefst vier volle seconden sneller dan de rest van het veld.
1 KUMPEN A - COHEN S / 2:21.936 2 KUISMANEN P - HASENBICHLER K / 2:26.078 3 EUSER C - HUISMAN D / 2:27.604 4 SELLESLAGH P - VANNNERUM M / 2:27.814 5 UGEUX S - KUPPENS R / 2:27.842 6 Van SANDE L - PALTTALA M / 2:29.846 7 LAMOT F - COUWBERGHS B / 2:31.146 8 De GROOT H - Van De HATERD T / 2:31.159 9 LONGIN B - BOUVY F / 2:31.474 10 WAUTERS Ko - WAUTERS Kr / 2:31.972 |
|
||||
|
||||
Kumpen rijdt nog es Belcar.
![]() |
|
||||
|
||||
Wou Anthony zo rap terug naar huis dat hij iedereen effe te kijk zette
![]() ![]() ![]() Even serieus: Ik meen me te herinneren van de vorige race dat er toch niet zo en groot verschil was tussen de Vipers en dat het vooral de Porsche van RTM was die iedereen te snel af was. Tof voor Anthony in elk geval. Nu hopen dat de resultaten worden bevestigd en morgen de Quali ook zo voorspoedig verloopt. |
|
||||
|
||||
14 SEVERICH G - KENIS G / 2:33.314
1e T & TA 28 DeKEERSMAEKER M - VAN DELM P / 2:41.816 6e T , 1e TB Kan beter maar 'k ben tevreden ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Sorry Dave, maar dat was er een voor open doel! Die kon ik niet laten liggen |
|
||||
|
||||
das waar...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tof voor Kumpen, maar 'k hoop dat de concurentie snel een antwoord verzinnen op de (te) grote overmacht van GLPK, 't moet een beke spannend blijven eh
![]() |
|
|||
|
|||
Het is hier een combinatie van een snelle wagen en een snelle piloot. Niet alleen GLPK heeft zo'n comninatie hé...vorige wedstrijd zagen we de biturbo van RTM ook dergelijke tijden neerzetten. Het bewijs dat die wagens dus wel degelijk kunnen concurreren met de Viper. Natuurlijk maar de piloot een groot verschil...
|
|
||||
|
||||
Ondertussen heeft de Corvette in de eerste quali een 2.23.7 opgetekend en de Marcos een 2.24.6
|
|
||||
|
||||
Re: Spa Euro Race : Anthony Kumpen domineert de vrije training !
Sinds wanneer rijdt Antony alleen in de Viper, ik vind dat je toch ook eens duidelijk mag vermelden in topic title dat het succes niet alleen aan Anthony te wijten is !!!
|
||||
|
||||
Het is anders wel Anthony zelf die de tijd neergezet heeft eh
![]() |
|
|||
|
|||
Re: Re: Spa Euro Race : Anthony Kumpen domineert de vrije training !
Quote:
Beste JP Montoya, Tijdens de vrije training heeft alleen Anthony met de Viper gereden. Daarom maak ik dus ook alleen melding van zijn naam en ik zie dan ook niet in waarom ik daar een andere naam zou bij vermelden. Misschien in het vervolg eerst eens uw licht opsteken en u van enige waardevolle informatie voorzien, alvorens te vervallen in de u kenmerkende negativiteit... |
|
||||
|
||||
Kan ik niet weten, my mistake
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|