![]() |
|
|
||||
|
||||
Stef Wauters naar VTM nieuwsdienst
Is natuurlijk reeds bekend van gisteren, dus oud nieuws. Maar dit VRT-nieuwsanker kiest voor de centen van VTM, hoewel hij het officieel voor de 'nieuwe uitdaging' doet.
Toeval wil, dat ik vandaag even aan het grasduinen was op de vtm-site, en daar dit filmpje tegenkwam. ![]() ....of hoe VRT kwaliteit aankoopt, en VTM kwaliteit overkoopt.
|
||||
|
||||
lol
![]()
|
||||
|
||||
K gaan em wel missen!!! Stefke...
|
|
||||
|
||||
Waarom ook niet hé. Al bij al is het VTM Nieuws niet zo slecht. Toegegeven, het is er soms over, het is altijd "ons moe en ons va" die er zitten en die scrollende tekst onderaan is vervelend, ... maar als Stef daar iets aan kan doen, dan lijkt me dat wel goed te komen.
Als je straks met een nieuws kan komen dat het midden houdt tussen dat van VRT en VTM dan ziet dat er zeer goed uit.
|
||||
|
||||
Ik ken het nieuws van VTM niet en kan er dus niet over oordelen, maar dat van de BRT is in ieder geval ook al lang niet meer wat het geweest is. Veel te veel flutberichten, gewoon om kijkers te lokken, maar met bitter weinig echte nieuwswaarde of tenminste, dat het verdient om in een journaal van een half uur te zitten met nationale en internationale berichtgeving.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|