![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() De (media-geile) politiewoordvoerder spreekt wel met de krant. Dan vraag je toch om aandacht. Maar ja, bij die woordvoerders telt vooral het eigen belang. Elk korps heeft nu zo'n pipo de clown in dienst. Daarnaast kunnen ze dit spelletje alleen op A2 spelen op een vijf- zestal plaatsen. Pakkans is dus redelijk groot als je hier even aandacht aanschenkt. Daarnaast zijn de nieuwe bevoegdheden van de tankstations ook een middel om dit soort idiote spelletjes tegen te gaan. Die mogen nu ook hun "boetes" zelf innen , via een incassobureau, voor mensen die "vergeten" te betalen na het tanken. Kwestie van 1 videocamera erbij en innen maar ![]() Als puistenkoppen F1-eentje willen spelen, dan ook maar F1-boetes ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 15-10-2003 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Hoezo??? Nieuwe discipline in de autosport.
Dat was het eerste wat ik deed toen ik pas mijn rijbewijs had ![]() dus zo nieuw is dat toch niet. Ik zal eens contact opnemen met de mensen die hier een rage van maken want ik ken nog veel meer trukjes om in te halen op een volle autosnelweg ![]()
|
||||
|
||||
das nog eens een idee,dan ben ik vlugger in Zolder als er weer eens een file staat naar het circuit ;-)
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
In Waasmunster doen we dit met het wegvallen van het zondags motospectakel al meer dan 2 jaar.
Niets nieuws onder de zon dus: let wel !!! Bij het afrijden van de parking ligt er wel een diep geultje !!! SPOILERS leggen ze daar op een hoopje. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ja, aan de parking langs de truckstop, in beide richtingen
|
|
||||
|
||||
Is idd niks nieuws meer, kom zeg. Als je richting Brussel gaat rijden er elke morgen minstens 50 wagens via de parking in Ranst om zo toch maar 200 m file te omzeilen.
Eerlijk gezegd durf ik dat ook doen hoor..wie niet trouwens??. Een goede variante is het spelletje "erop en eraf" (NEE, geen comment !!) ![]() Kom je in de file ? Neem de eerste afrit en pak jdan onmiddellijk weer de oprit aan de andere kant...spaart je ook weer 200m file. ![]() Wel opletten dat je een afrit neemt, waar je ook weer de baan opkan he....kwestie van regionale kennis van het wegennet ![]() O ja, @Gunther 1: File richting zolder ? Ofwel via industriepark in Lummen ofwel afrit Beringen nemen en dan binnendoor naar Lummen. Daar de autoweg weer op richting Genk. Kost je kilometers, maar spaart je tijd...zeker tijdens de spits |
|
|||
|
|||
Ooit al gedacht aan de mensen die op die plaatsen eens stoppen om hun kinderen eens de benen te laten strekken?????????
|
|
||||
|
||||
Wat een stel Aso's hier op depaddock
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ook het proberen waard :
Pechstrook rijden : onder het motto "een pechstrook dient voor als je pech hebt, en in de file staan valt toch ook onder PECH vind ik" lege flesjes mikken op de vals in de struiken opgestelde flitstoestellen racen tegen andere wagens en dan net voor een flitspaal alles dichtgooien, en dan de andere FLITS, tevens een goede manier om te testen of er een toestel in gemonteerd staat. Dan weet je meteen of je de volgende keer snel kan blijven rijden. Ook één van mijn favorieten : Als er zo'n bord opgesteld staat van "U RIJDT TE SNEL" en daaronder de snelheid die je rijdt moet je eens proberen om ERROR op het bord te zien verschijnen... Ook leuk : op de autosnelweg naast een wagen met aanhangwagen gaan rijden en dan toeteren en aan de chauffeur teken doen dat er achteraan iets mis in. Gegarandeerd dat hij aan de kant gaat stoppen. enzoverder, maar misschien breng ik hiermee wel enkele mensen op verkeerde ideeen ![]()
|
||||
|
||||
amai, AJ is een ondeugend manneke heb ik de indruk. ;-)
Zitte wel goeie bij!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
![]() Last edited by Mario; 16-10-2003 at 08:08. |
|
|||
|
|||
Deze daden zijn inderdaad onder geen enkele voorwaarde goed te keuren. Echte autosportliefhebbers hebben een voorbeeldfunctie in het verkeer en leven zich uit op en rond het circuit.
Elke autosportliefhebber moet weten dat zulke daden rechtstreeks of onrechtstreeks de autosport schade aanbrengen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|