![]() |
|
|
||||
|
||||
mededeling
Beste vrienden en supporters,
Hierbij wil ik jullie allemaal mededelen dat ik vanaf 20/10 geen deel meer uitmaak van het Qvick motors racing team. Met deze wil ik iedereen van het team bedanken voor de 5 top-seizoenen dat ik heb kunnen beleven in het Oostendse team. Wij hebben altijd kunnen strijden voor de titel, ik heb er een mega-ervaring opgedaan, met als resultaat 2 maal belgisch kampioen in de klasse, en 2 maal vice kampioen. 1 maal vice kampioen algemeen en 2 maal 3e. Een mooi palmares in 5 jaar belcar. Wat het team betreft wens ik hen al het beste met hun nieuw projekt, namelijk de ultima, ik ben er van overtuigd dat het terug iets heel mooi en snel zal zijn. Wat mij betreft zal alles afhangen van het budget dat ik samen kan vinden, ik heb al enkele zeer interesante contacten kunnen leggen met team's en sponsors maar ik kan jullie nog niets bevestigen. Van het moment dat ik iets meer weet laat ik het jullie zeker weten. Bedankt aan iedereen, team, supporters en vrienden....... ![]() nb: Hierbij wil ik ook formaal bevestigen dat mijn beslissing niets heeft te maken met het feit van de laatste wedstrijd ! Ik had die beslissing al eerder gemaakt. I' LL BE BACK !!!! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
All the best ...
|
||||
|
||||
Veel geluk in de nabije toekomst vinnie !
|
|
||||
|
||||
veel succes vinnie en hopelijk zien we je weer in het nieuwe seizoen
![]()
|
||||
|
||||
Véél geluk vinnie. Hopelijk zien we je volgend seizoen trug aant werk.
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE][i]Originally posted by vinnie belcar
. Van het moment dat ik iets meer weet laat ik het jullie zeker weten. Bedankt aan iedereen, team, supporters en vrienden....... ![]() nb: Hierbij wil ik ook formaal bevestigen dat mijn beslissing niets heeft te maken met het feit van de laatste wedstrijd ! Ik had die beslissing al eerder gemaakt. Dit is nu eens een schoolvoorbeeld van duidelijke communicatie. ![]() Veel geluk met je sponsorjacht, Vinnie. Hopelijk zien we je volgend jaar terug in de Belcar! |
|
||||
|
||||
Succes met je verdere carriére, en we zullen elkaar nog wel zien op Zolder hé.
Groetjes Timmeke |
|
||||
|
||||
good luck....het zou spijtig zijn als we je niet meer zouden zien rondhossen op het circuit van zolder of spa.
|
||||
|
||||
Vinnie zien we zeker terug !!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|