![]() |
|
|
||||
|
||||
ah, het zal dat zijn. Zet daar nu alonso in hé en je ziet het meteen
![]()
|
||||
|
||||
Re: Voorproefje nieuwe Renault F1 !?!
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
idd, voort zelfde geld stompen ze dat vleugeltje eraf...
|
||||
|
||||
Dit jaar zien de F1 bolides er niet zoals de laatste jaren er allemaal hetzelfde uit.
|
||||
|
||||
wat een enorm leuk seizoen gaat geven denk ik
![]() ik wou dat we al maart waren. Echt, winterstop duurt te lang ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
sorry hoor, maar het eerste wat in me opkwam was: "een crème-car" Vraag me niet waarom, maar daar moest ik aan denken. De achterkant ziet eruit als eentje die in elkaar geknutseld is. Zo van, oh ja hier nog een vleugel, daar nog een lipje, hier nog een dipje en mannen: "trekt het er een beetje op"?
Antwoord uit een hoekje in de atelier: "Euh, je ne sais pas, mais bon euh, ça l'air d'être speciale, donc euh, pourquoi pas?" ![]() ![]() Renault niet bij de eerste 4 dit jaar. |
|
||||
|
||||
als het geen nut had, zouden ze het niet doen hé Huudo ...
dus hopelijk minstens een evenaring dit seizoen ik heb de indruk dat we eens wat meer verschillende auto's vanvoor kunnen krijgen ...
|
||||
|
||||
tzal zijn omdat ik er vandaag een hele dag mee op het autosalon heb gelopen ..... maar ook hier volg ik Huudo
![]() vleugeltjes, schouwtjes, lipjes overal ..... Van die ronde diep uitgesneden sidepods komt de mosterd blijkbaar bij Ferrari ..... Bovendien ... direct een motorblow op de eerste testdag ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb het alleszins voor renault, zo een underdogteam dat hopelijk volgend jaar nog wat verder kan stunten en zich mengen tussen de drie groten ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar da's toch zeker da, dat brengt leven in de brouwerij. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|