![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Gelezen op F1-live.com.
Da's weer eens typisch voor Stoddard. Hij wil zijn 2-seaters ieder GP-weekend een race-je laten rijden met in de 2de stoel celebrities aan boord. Piloten zouden oud-gedienden of testpiloten zijn. Ieder team ![]() Iedere wagen zou in de kleuren van een bepaald huidig F1 team rijden, dit voor de logo-exposure op TV, inclusief Ferrari en McLaren. Ha, nu weten we ook ineens de namen van de 2 teams. Beide hebben nog niets laten weten. Stoddard is een PR-man in hart en nieren, dat blijkt maar weer eens. Hij zou zijn team moeten verkopen en bij Bernie in dienst gaan. ![]() ![]() Ben eens benieuwd hoe dit weer gaat aflopen. |
|
||||
|
||||
lijkt me in sé geen slecht gedacht. zo valt er wa meer te beleven op een GP-dag. alleen stelt zich de vraag: als die celebs moeten betalen voor hun zitje, naar wie gaan dan de opbrengsten daarvan?
|
||||
|
||||
Nog beter zou zijn de piloten allemaal met dezelfde auto's een race te laten rijden op zaterdag... Zoals de BMW M1 Procar indertijd...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
En als ik het goed voor heb heeft Senna daar nog gewonnen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Last edited by Sennake; 23-01-2004 at 23:39. |
|
||||
|
||||
Er moet zeker iets nieuws komen op de zondagvoormiddag, want als je nu staanplaatsen zou hebben en een goede plek wil hebben, dan zit ge al om 6u op't circuit, om rond 11.30 een truck met de piloten op te zien passeren, en dan vervolgens om 13.30 eindelijk een raceauto voorbij te zien snellen ...
maar idd, moeten die celebs er voor betalen?, want dat zie ik er niet elke race 10 doen, en zoja, naar wie gaat de opbrengst?
|
||||
|
||||
Wie dat gaat betalen en naar wie de opbrengst gaat stond er niet bij vermeld. Wel wist Stoddie er nog aan toe te voegen dat hij zich kon voorstellen dat er bijv. op vrijdag iemand van de bezoekers wordt uitgeloot om een ritje mee te maken. Dit om op vrijdag toch wat volk naar de circuits te lokken.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|