![]() |
|
|
||||
|
||||
Daar is weinig aan toe te voegen...
Het was inderdaad prachtig... en de Foster's ging vlotjes binnen... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Vandaag langs geweest. Ziet er zeer mooi uit, alleen zijn die cola glazen zo smal.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb mij voor 2004 een nieuw doel gesteld, dit jaar wil ik aan elk tafeltje hebben gezeten
![]() Van een uitgewoonde vreetschuur is het veranderd in een zeer modern ogende horeca gelegenheid.' Proficiat aan Andy en alle medewerkers die afgelopen weken keihard gewerkt hebben.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Mooie inrichting en veel mooie foto-collages,echt een mooi autosportcafé,ik kom zeker nog veel langs!
|
||||
|
||||
Ik vind het prachtighoe dat cafe een gedaanteverwisseling heeft ondergaan. Binnenkort zullen er op de site enkele foto's verschijnen van de cafe in de opbouw , en wanneer hij af is , echt een wereld van verschil. Ne dikke proficiat aan Andy , zijn venoten , medewerkers en natuurlijk de sympathieke ober-dames of oberessen of hoe noem je dat?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het café ziet er echt wel heel mooi uit: zeer verzorgd.
De obermeisjes mochten er ook zijn ![]() |
|
||||
|
||||
Hallo mannen,
ben terug. Mijne computer doet het weer dankzij boosterke. Aan iedereen bedankt voor de toffe reacties op mijn thema cafe. Vandaag tijdens de donderdag training hadden we hoog bezoek in de cafe. Ex GP winnaar Jean-Pierre Jabouille, ex-F1 piloot Philippe Alliot en nog vele anderen zakten na de donderdag training af naar WHEELS. Toch wel leuk, alleen was er geen fototoestel aanwezig om dit op de gevoelige plaat te leggen. Maar dat zal niet meer gebeuren. Ben blij dat ik na een eerste drukke week terug op de paddock kan komen. See You soon in WHEELS
|
||||
|
||||
Ik heb de titel van de thread een beetje aangepast ("coming soon" was niet meer nodig
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben er vandaag een lekker ijsje gaan eten
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Nog een reden om naar Wheels te gaan. Gisteren via de sateliet iets ongelooflijks gezien : snelheidmotoren op Daytona. Er werd een overzicht van het seizoen gegeven van een snelheidscompetitie moto's in de USA. Blijkt dat die heren met hun fietsen gewoon races rijden op de ovalen. Bvb de 200 miles van Daytona. Pure waanzin. Eén chicane op het circuit en voor de rest "keep turning left". Tot op centimeters van de muur. Ongelooflijk....
C U |
|
|||
|
|||
Ben er nog niet geraakt in Wheels ook al zat ik op 't circuit maar nu zondag met de sprinten zal ik ook eens naar daar komen sprinten.
|
|
||||
|
||||
Ik ben er eindelijk ook geraakt, mooie zaak van gemaakt Andy.
![]() Bepaalde foto's doen mij terugdenken aan mijn beginjaren als baankommissaris en de Fosters is zeer lekker. En na een kleine 2 uur nog steeds niet buitengegooid door den baas, merci Andy ![]() ![]() ![]() Voor herhaling vatbaar heel zeker. greetz pompierke |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|