![]() |
|
|
|||
|
|||
Prono Belcarwedstrijden?
Ik zit bij de vraag ofdat jullie dit jaar een Prono doen van de Belcarwedstrijden?
Sportieve racegroeten Thomaske_GLPK |
|
||||
|
||||
ik zou nog wachten voor een pronote doen tot na depers conferentie of tot na dat de volledige startlijst gegeven is
..maar als ik er een kleintje moet denk ik dat glpk serieuze concurrentie gaat mogen ondervinden
|
||||
|
||||
Ach, we zullen wel zien, na de eerste kwalif weten we meer over de toestand van alle deelnemers ... het echte potentieel zullen we echter pas zien tijdens het NRF.
|
|
||||
|
||||
Ik zou het maar moeilijk vinden een prono te maken over Belcar omdat je natuurlijk verschillende klasses hebt (GTA, GTB, Silhouette,...)
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Ja Brecht dat klopt wel met al die verschillende klasses maarja moet toch gaan hé of alleen prono algemeen
Greetzz.. Thomaske_GLPK |
|
||||
|
||||
Misschien kunnen we een poletijd prono maken... lijkt me leuker en gevarieerder...
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik verwacht mij al aan last minute SMS'jes om te informeren naar het weer aldaar
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
"studeren" zeker ...
|
|
|||
|
|||
Hmmm een prono - pole lekker funny lijkt me. Dat kunnen we doen maar wie gaat deze opstarten. Mss Sennake als hij dit wilt want ikzou niet weten hoe er aan beginnen
|
|
||||
|
||||
Niet dat ik dat niet wil hoor, maar ik zit al met de quiz, en dat is een boel werk. Bovendien zal ik zelf op alle Belcar-wedstrijden aanwezig zijn tot "in de late uurtjes" zodat de prono-uitslag nooit snel online zou staan...
Maar ik weet zeker dat er wel iemand te vinden is die zich ermee wil bezighouden ![]() |
|
|||
|
|||
Zou je er mss eens willen achter horen Sennake
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|