![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij hebben Sennake en Werner die Russische webmaster a fistful of euro's toegestopt om zijn winkel een half jaartje dicht te houden ![]() ![]() jan ps mijn huidig aantal posts stemt overeen met de typebenaming van een F1 bolide, over welk tuig gaat het? Er zijn geen bonuspunten te verdienen ![]() Last edited by Jan; 25-02-2004 at 09:54. |
|
||||
|
||||
Op dit moment heb ik al antwoorden binnen van (alfabetisch) :
[list=1][*]AlainH[*]Autosport.be[*]Baron[*]Corvetteboy[*]Dragonfly[*]HHugo[*]Jan[*]Johan[*]Lender[*]Marcel[*]Marshal[*]Sledge[*]Snelle Japie[*]Superdiesel[*]Swa[*]Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hé la mannekens, rustig blijven !
We hebben nog tijd zenne.... Ik zal er mij dit weekend eens in verdiepen ! Ik hoop alleen dat IEDEREEN het tot het einde volhoudt ! |
|
||||
|
||||
vwala, antwoorden verstuurd.
|
|
||||
|
||||
[list=1][*]Marshal[*]AlainH[*]Autosport.be[*]Baron[*]Corvetteboy[*]Dragonfly[*]HHugo[*]Iceman[*]Jan[*]Johan[*]Lender[*]Marcel[*]Sledge[*]Snelle Japie[*]Superdiesel[*]Swa[*]The Interceptor[*]TiBo[*]Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mja, ik moet zeggen, inzendingen van mensen die zeggen "daar ben ik niet zeker van" terwijl er nog bijna 2 weken tijd overschieten begrijp ik niet goed. Tenzij ze nog een "erratum" binnensturen voor de deadline verstreken is natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
Precies Sennake, mijn antwoorden op vraag 1 en 2 liggen klaar, maar omdat ik nog niet 200% zeker ben wacht ik nog even. Dus van mij mag je binnenkort nog een mailtje verwachten
![]() |
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn ook klaar, maar ik wacht ook nog even want ik ben van één antwoord nog niet zeker en blijf nog een beetje zoeken.
![]() pompierke |
|
||||
|
||||
[list=1][*] AlainH[*] Autosport.be[*] Baron[*] Corvetteboy[*] Dragonfly[*] HHugo[*] Iceman[*] Jan[*] Johan[*] Lender[*] Marcel[*] Marshal[*] Porsche[*] Sledge[*] Snelle Japie[*] Superdiesel[*] Swa[*] The Interceptor[*] TiBo[*] Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
mijn antwoorden zijn verstuurd.
pompierke |
|
||||
|
||||
[list=1][*] AlainH[*] Autosport.be[*] Baron[*] Corvetteboy[*] Dragonfly[*] Guy[*] HHugo[*] Iceman[*] Jan[*] Johan[*] Lender[*] Lotuzzz[*] Marcel[*] Marshal[*] Megane[*] Pompierke[*] Porsche[*] Sledge[*] Snelle Japie[*] Superdiesel[*] Swa[*] The Interceptor[*] TiBo[*] Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
Kroket, ge gaat uw werk hebben precies
![]() Van mij moogt ge er ook nog eentje verwahcten ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|