![]() |
|
|
||||
|
||||
laat het liever niet binnenregenen bij jpr, ik vlaag namelijk niet zo graag in water of met water op mijn hoofd pletsend.
De elektriciteit is echt niet onze fout hoor, dit is zeer lastig, ook voor ons want dan is het chaos alom. Maar dit is mede door het weer en dergelijke. ![]() Onze excuses dus moest dit toch gebeuren, maar we proberen het te vermijden!!! ![]()
|
||||
|
||||
ive,
blijf gewoon van de zekeringkast af, dan hebben wij gene last.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand nog een scan van de tijden (vooral die van de kwalif dan). Ik heb hier een blad liggen maar daar staan enkel kartnrs op.
Thx FF
|
||||
|
||||
Foutje: had verkeerde race voor.
We hebben dus nog steeds de scans nodig. Iemand die die heeft?? Last edited by Speesman; 14-03-2004 at 17:14. |
|
||||
|
||||
Bon, waarover het dus gaat. Ik heb hier het blad met de tijden van de kwalif in Machelen. Er is blijkbaar een fout gebeurd bij de startopstelling. Deze is namelijk opgesteld volgens het aantal gereden rondes en niet volgens de snelst gereden tijd. Aangezien wij die hadden moesten we dus op pole gestaan hebben en niet op de 7e plaats zoals nu het geval was. Dat dit voor een heel andere race had gezorgd is uiteraard logisch maar daar is het nu spijtig genoeg telaat voor.
MAK FKI blad 1 MAK FKI blad 2 Misschien een beetje uitleg bij de scans. Het eerste blad is dat van de race. Daaruit kan je de kartnrs en de overeenkomstige teams zien. Het 2e is dat van de kwalif. Als je kijkt naar de volgorde op het blad zie je duidelijk dat dit de startvolgorde was maar niet volgens de snelste tijd. Je ziet ook duidelijk dat het tijden van een regenrit zijn, dave had echter het voordeel het circuit te kennen en in het begin van de kwalif op een nog droog liggend gedeelte te kunnen rijden bij het binnenkomen. Gevolg was een 50.61 en dit was eigenlijk de pole geweest. Het lijkt wel of we vervloekt zijn de laatste tijd (of zou het dan toch iets met de naam te maken hebben), we blijven maar pech hebben. Nuja aan de uitslag valt toch niets meer te veranderen maar ik vond dit toch het vermelden waard. FF, een beetje teleurgesteld PS: Je kan me opbeuren door net als Werner een Calamitas T-shirt te kopen voor slechts 6 euro (Calamitas-leden 5 euro) ![]() ![]() ![]()
Calamitas R&S Team - www.calamitas.be Last edited by FastFons; 14-03-2004 at 18:06. |
|
||||
|
||||
Er is inderdaad tijdens de startopstelling een fout begaan door de plaatselijke organisatie.
Na analyse van de tabellen hebben we ontdekt dat ze de eerste 10 minuten eveneens als "race" hadden ingesteld. Maw. de kart die de meeste ronden had afgelegt stond op pole, de kart met evenveel ronden maar die er langer over had gedaan 2e, enz. Dit kan inderdaad een verschil in de wedstrijd hebben gegeven, ook al denk ik persoonlijk niet dat dit schokkend zou zijn. Helaas kunnen we daar nu niks meer aan doen. Enkel er uit leren !!! Dit is dus iets dat ik de volgende wedstrijden duidelijk moet afspreken én in het oog houden. Bij de volgende wedstrijden MOET ik een tijdenblad hebben voor er een startopstelling gebeurt. |
|
||||
|
||||
Zoiets moet ge meer in het oog houden in Machelen. Ik heb dat al is meer meegemaakt. 2 jaar geleden tijdens de paddock karting was het ook van datte. Wij kwalificeren ons laatst en ik mocht als 3de vertrekken na Driesco en Piet Konijn. Ik kon die mannen zelfs tijdens de opwarmronde met moeite volgen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat het gezien de omstandigheden beter was heb ik besloten om daar niks over te zeggen. Ik denk wel dat iedereen kan toegeven dat dit een wijze beslissing was hé. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kzou ook nog willen zeggen da wij (tutuf racing) ons goe geamuseerd hebben; ik moet alleen nog een cursus anger management zien te vinden voor mijne teamgenoot
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
ps: wat de amusementswaarde betreft van machelen, sluit ik me aan bij mijn teamgenoot. spijtig van de baanposten, mja zoiets gebeurt |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|