De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-03-2004, 08:08
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Bruno Thiry zonder corijder

Bruno Thiry zit 2 weken voor de Boucles de Spa zonder corijder. Jean-Marc Fortin, die dit seizoen weer naast Thiry had moeten plaatsnemen, heeft naar verluidt het Kronos-team én Thiry verlaten voor het cozitje naast Renault-rijder Nicolas Bernardi.

Het nieuws over de breuk tussen Thiry en Fortin is nog niet officieel. Maar het staat zo goed als vast dat Bruno net als begin vorig seizoen naar een nieuwe co moet uitkijken. Een jaar geleden ging zijn toenmalige co Stéphane Prévot in het WK ... Fortin vervangen aan de zijde van François Duval.

Bernardi, die uitkomt in het JWRC met een Renault Clio, won eind januari de eerste manche van de S1600 in Monte Carlo, met Denis Giraudet als co. Fortin zou nu dus Giraudet vervangen.

Jean-François Elst, ex-co van Bernard Munster en Larry Cols, wordt genoemd als opvolger van Fortin naast Thiry, die in 2004 een Belgisch en Europees programma combineert in een Citroën C2.

Met dank aan Peter Baert
Bron: Pitstop tv

Last edited by Thomaske; 15-03-2004 at 20:16.
Reply With Quote
Old 15-03-2004, 09:36
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Thomaske,

Nieuwsberichten worden niet "zomaar" geschreven: journalisten en perslui steken daar tijd en moeite in...
Nieuwsberichten worden dus ook niet "zomaar" gekopieerd, en zeker niet zonder bronvermelding. Het bovenstaande bericht is van de hand van Peter Baert en is verschenen op www.pitstop.tv . Je kan misschien ook es eventjes de copyrightclausule lezen die op de betreffende site staat. Ik zal die clausule alvast hier eens eventjes vermelden, zodat je weet waar je aan toe bent...

Copyrightclausule Pitstop.tv :

"www.pitstop.tv is eigendom van Peter Baert AV Producties BVBA, Postbus 1078, 3500 Hasselt.
Niets van www.pitstop.tv mag gecopieerd of in welke vorm dan ook worden overgenomen, zonder uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van Peter Baert AV Producties BVBA.
Inbreuk op dit copyright leidt tot juridische vervolging
."

En zelfs zonder deze clausule, zou het een vorm van eerbied en respect zijn, moest je de bron vermelden als je van bepaalde sites nieuws gaat halen om klakkeloos over te nemen...

Last edited by Mistery; 15-03-2004 at 09:38.
Reply With Quote
Old 15-03-2004, 17:36
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Oké Mistery ik ben hier in de fout gegaan en daarvoor mijn excuses had deze morgen niet zo veel tijd en de bron vergeten te vermelden. Mijn excuses hiervoor voor Peter Baert. Maar waarom mij altijd op de vingers tikken en niet iemand anders dat mag je mij wel eens uitleggen hoor want er zijn wel wat Paddockers die daar een hekel aan hebben zoals jij doen. Hebben ze zelf tegen mij gezegt maar plak nergens een naam op.
Reply With Quote
Old 15-03-2004, 20:34
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Ik zal dat met zeer veel plezier persoonlijk uitleggen, maar zo'n uitleg hoort hier, op een forum, niet thuis... Dus je kan wel degelijk van mij die uitleg verwachten, doch, zoals reeds voorheen gemeld : persoonlijk...

Trouwens, als er "Paddockers" zijn die daar een probleem mee hebben, dat ze me maar komen vinden hé, ze kunnen me steeds PM of mail sturen... Op zaken die via die weg me bereiken en een bedenkelijk laag niveau zouden hebben, moeten ze van mij echter geen reactie verwachten... Over wat zijn we eigenlijk bezig ? Over een kindertuintje ? tja... al eerder gemeld hé...
Reply With Quote
Old 15-03-2004, 21:49
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

zo is het wel genoeg. Beiden gaan hier hun boekje te buiten.

Thomaske_GLPK tegen
bronvermelding

Mistery tegen de laatste zin van dit punt:
vriendelijk en behulpzaam
Old 15-03-2004, 23:45
kartmonster's Avatar
kartmonster kartmonster is offline
De Paddock Rookie

off topic: moest hij nu echt niemand niet vinden om naast zich te zetten: ik wil me altijd vrijwillig kandidaat stellen
Reply With Quote
Old 15-03-2004, 23:47
kartmonster's Avatar
kartmonster kartmonster is offline
De Paddock Rookie

euh als copiloot he.
Old 16-03-2004, 20:43
Don Kamiel Don Kamiel is offline
De Paddock Regular

Ik lees juist op pitstop.tv dat hij al een anders co-piloot gevonden heeft... allen daarheen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules