![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt op voorhand om er even op te letten in de toekomst ![]() |
|
|||
|
|||
ICEMAN het beste is dat je alleen komt zonder je vriendin want anders lig je toch maar onder de "slof"
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Das gewoon mijn manier van type, schrijve. Ma k zal men best doen om aBn te type. En trouwens NO BODY is perfect.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() En nu terug naar de Spaanse castagnettes in Wheels. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Dat is gewoon mijn manier van typen, schrijven. Maar ik zal mijn best doen om AN te typen. En trouwens, NOBODY is perfect. Als je belooft je best te doen, doe dan ook je best eh... |
|
|||
|
|||
Aangezien ik alcohol vrij ben weet ik er niet veel van.
![]() Maar spaanse drank, is dat niet dat fruitsap met van die brokken in ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Sangria?
|
|
|||
|
|||
ja ICEMAN sangria = fruitsap snappie
|
|
||||
|
||||
da weet ik ook. maar het is omdat hij zei van sangri dingens
|
|
||||
|
||||
oh boy. Toch effe medelen hoor.
Iceman en Thomaske, k heb al heel dikwijls moeten op mijn tande bijten, maar k heb er echt genoeg van. Hoeveel posts is dat nu al dat jullie onzin uitkramen over drank? Sangriditte, tequilladatte etc etc. Blijf on topic, en post alleen zinnige posts. Het intresseert mij echt ni da Iceman ne sloef is en da thomaske stoer is omda hij slechte herinneringen heeft aan tequilla! Sorry aan de mods als dit te ver gaat, maar k heb er echt genoeg van!
|
||||
|
||||
Dit is on-topic. Het gaat nog steeds over de spaanse avond in Wheels. En als ge er niet tegen kunt, lees het dan niet.
|
|
||||
|
||||
Nu zaterdag organiseren de mensen van MCE hun prijsuitreiking van de wintercup in WHEELS.
Na het officiele gedeelte (van 18u tot 21u0) zal er een rally-party gehouden worden. Dus wil je een pint pakken samen met de Colsouls en de andere vedetten van de wintercup, kom dan nu zaterdag naar de Wheels.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|