De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-09-2007, 15:36
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Persoonlijk vind ik dat de 24h een open race zou moeten geweest zijn met enkel punten voor de belcarklasses

Reply With Quote
Old 05-09-2007, 15:58
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by rallybiet View Post
nog maar eens het bewijs dat de belcar alleen maar een vereedelde porsche cup is!!!
Waarom geen 24 uren BTCS volgend jaar. Grote diversiteit van wagens en altijd spannnende races
Zijn Aston Martin, Dodge, Corvette, Mosler, Porsche, Ultima, Vertigo, Lamborghini,... nog niet genoeg voor een eerste jaar? Met daarop piloten zoals Bouchut, Van de Poele, Kumpen, Hillebrand,...

Trouwens, volgens Jef Hemroulle hebben de Silhouettes niet echt veel toekomst meer, zeker niet in BTCS. Audi Belgium kijkt uit naar een GT3 project met ee Audi R5... Pour la petite histoire.
Reply With Quote
Old 05-09-2007, 16:25
JBR JBR is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Zijn Aston Martin, Dodge, Corvette, Mosler, Porsche, Ultima, Vertigo, Lamborghini,... nog niet genoeg voor een eerste jaar? Met daarop piloten zoals Bouchut, Van de Poele, Kumpen, Hillebrand,...

Trouwens, volgens Jef Hemroulle hebben de Silhouettes niet echt veel toekomst meer, zeker niet in BTCS. Audi Belgium kijkt uit naar een GT3 project met ee Audi R5... Pour la petite histoire.
Heb je een bronvermelding van deze uitspraak van JHF? Ik ben namelijk al jaren lid van de Belgian Audi Club maar ik heb dergelijke geruchten nog nooit opgevangen.
Toen ik even polste bij het bestuur over een eventueel projectje rond de R8 was het antwoord simpel. "Willen wel! Maar centen, dat is iets anders" aldus Christian van de Club...
Reply With Quote
Old 05-09-2007, 16:57
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Ik vind dat ze ook andere wagens moesten toelaten in de 24u, gewoon om het veld op te vullen en dan alleen aan belcarwagens punten geven. Bijvoorbeeld de BEC bij de 24U ofzo.
Old 05-09-2007, 17:59
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Misschien tog 31 wagens lees dit : http://www.24u.be/2007/nl/nieuwsberi...n-zitje?!.html
Reply With Quote
Old 05-09-2007, 18:03
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

dan hebben ze nog minstens 6 man nodig, want smets zit op de mosler en lagrange is naar daikin en bij ultima zal er ook nog niemand op die auto zitten. Vindt het wel raar dat ze daar nu nog mee afkomen. Is volgens mij door SRO die probeert toch nog meer dan 30 auto's aan de start te krijgen. ze hadden beter dat al eerder meegedeeld, voor de inschrijvingen eigenlijk verlopen waren, en niet nadat ze al een practice gehad hebben...
Old 05-09-2007, 18:30
brr01 brr01 is offline
De Paddock Rookie

Ben juist terug....voor nen hoop Porsches ga ik niet meer...als dit maar niet het begin van het einde is.
Reply With Quote
Old 05-09-2007, 19:22
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Blijkbaar het SRO ook veel schrik om met zeer weining wagens de 24u te beeïndigen; wagens met problemen mogen trug naar de pits gesleept worden voor herstellingen. Ik ben benieuwd hoeveel GT3's er de 24u zullen rondmaken!
Old 05-09-2007, 20:37
wix's Avatar
wix wix is offline
De Paddock Rookie

een mager veld dit jaar . maar der is hoop . aanvankelijk gaat de GT3 gedachte nog voor leuke dingen zorgen denk ik. op naar 2008 .

http://www.bsimracing.com
Reply With Quote
Old 05-09-2007, 20:54
Sir Kwietje's Avatar
De Paddock Regular

amai wat een leuk weertje :d

Reply With Quote
Old 05-09-2007, 20:58
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
amai wat een leuk weertje :d
Ze voorspellen voor zaterdag zon en zondag regen. Als dit klopt gan we nog wat zien van!
Old 05-09-2007, 21:03
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JBR View Post
Heb je een bronvermelding van deze uitspraak van JHF? Ik ben namelijk al jaren lid van de Belgian Audi Club maar ik heb dergelijke geruchten nog nooit opgevangen.
Toen ik even polste bij het bestuur over een eventueel projectje rond de R8 was het antwoord simpel. "Willen wel! Maar centen, dat is iets anders" aldus Christian van de Club...
Er was toen sprake van een R5. Ik weet ook niet of het er van komt, maar Hemroulle heeft het verteld aan Turbomagazine, waar de artikels jammergenoeg verdwijnen na enkele weken...
Reply With Quote
Old 05-09-2007, 21:21
Sir Kwietje's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Ze voorspellen voor zaterdag zon en zondag regen. Als dit klopt gan we nog wat zien van!
paraplu zoeken, alhouwel op ne fiets is dat ook niet zo handig dat het morge en vrijdag maar goed weer is.

Reply With Quote
Old 05-09-2007, 21:37
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by kulgan View Post
KS motorsport neemt als team niet deel aan de 24 uur...
Uitleg hierover op volgende link: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2749
Reply With Quote
Old 05-09-2007, 21:43
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Wat een doemdenkerij hier zeg. Het eerste jaar GT3 en dan al zo'n grid en zo'n variatie. Porsche cup? Net alsof de oude Belcar geen Porsche cup was, doe me een lol zeg. Het zijn nu alleen GT3's ipv Biturbos. Door GT3 is Belcar er alleen maar op vooruit gegaan qua variatie. En die GT3's worden straks ook nog eens de nieuwe GT1's en GT2's, dus dan gaan ze ook nog weer een pak harder. Of wil iedereen weer terug naar de Corvette optocht van vorig jaar, met een verloren Marcos en een sliertje Biturbo's er achteraan?

Ik ben van mening dat GT3 het beste is wat de Belcar is overkomen de laatste jaren. Gelijk het eerste jaar al zo'n formidabel startveld, dat doen niet veel klasses je na.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules