![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon niet hopen, want zowel die van de clio2 als 3 laten niks van hun horen. En ik ga daar zeker nie op wachten!
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook een pagina op het gtr2-gedeelte van mijn site gemaakt met betrekking tot het carpack!
|
|||
|
|||
Ziet er zeer knap uit
![]() Ik ben al tijdje gestopt als competitieve online racer op Nederlandse website waar ik als 1 van de weinige belgen aan deelnam. Door weinig tijd en omstandigheden is het echter even van de baan. Maar wanneer deze mod er is wil ik gerust nog wel eens een keertje men stuur uithalen :P Keep up the good work ![]() |
|
|||
|
|||
Heeft er toevallig iemand foto's van de bmw m3 nummer 310(denk ik). Grijze bmw, heeft 1 race meegereden. Denk dat de bestuurder Blaise was...
Ik heb namelijk maar 1 foto ervan.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal thuis eens zien of ik wat fotos heb. Ik weet wel niet juist welke bmw je bedoeld maar ik denk wel dat ik er heb staan ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
zondag en zaterdag goed besteed precies
![]() |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het de laatste is met zo vlagskes, want man man...
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Nice work!
![]() |
|
|||
|
|||
Nog een beetje goed nieuws. Iemand heeft voorgesteld van 80 tot 90% van de banden te voorzien met het dunlop logo. De velgen blijven onveranderd, maar er gaat dus meestal niet meer in het groot een verkeerd merk opstaan!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Keep up the good work folks!! |
|
|||
|
|||
Gebaseerd op de Gallardo die Rex(Bart) gemaakt heeft voor de BGTC. Ik heb de toestemming gekregen om die template te gebruiken om de DSMEC Versie te maken!
|
|||
|
|||
Deze wagen is niet op de juiste template gemaakt. Dit omdat de template van de 997 ervoor zorgde dat de de lijnen heel raar uitzagen...
Deze is oorspronkelijk gemaakt door Rex als BGTC 2008-wagen, en ik heb toestemming gekregen om hem aan te passen tot DSMEC versie.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|