|
|
||||
|
||||
Hier heb ik enkele foto's
Lesley |
|
||||
|
||||
Ja, het is een echte verslaving. Kan geen doos zien of ik moet ze hebben.
Lesley |
|
|||
|
|||
Dan is mijn stock toch iets kleiner.
-Airfix Citroen Xsara wrc '00 -Heller Mitsubishi Lancer wrc '03 -Revell Fiat 131 Rally -Tamiya Subaru impreza wrc '99 Maar deze zal nog wel gaan groeien denk ik Last edited by nickn; 23-09-2010 at 18:01. |
|
||||
|
||||
Mijn bescheiden stock, groot genoeg voor het huidige tempo waaraan ik momenteel bouw;
Dit zijn de lopende projecten;
|
||||
|
||||
Dat is een mooie verzameling. Bij mij is het eerder een verslaving dan een verzameling. Maar ik zal wel niet de enige zijn zeker.
Lesley |
|
||||
|
||||
Valt inderdaad nog goed mee. Ik heb die van mij wat afgebouwd. Ook "dankzij" de ex en de schulden daarbij. Maar ik heb goede hoop om later de stockpile weer aan te dikken...
Eerst eens zorgen dat we het kunnen bouwen natuurlijk...
|
||||
|
||||
Het is wel een leuk idee om deze topic weer eens nieuw leven in te blazen, hier zijn mijn foto`s
|
||||
|
||||
Men deels afgewerkte modellen
En men resin kits
|
||||
|
||||
Tja, sinds 2005, het jaar waarin ik deze thread opgestart heb, is er ook in mijn stockpile heel wat veranderd. ik heb kits verkocht, gekocht, en ook een 60-tal kits gebouwd natuurlijk. Dus hier is mijn stockpile zoals hij er nu uitziet:
|
|
|||
|
|||
Ja hallow...
Je kan een winkel beginnen jij En ik heb er amper 20 op stock...
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 26-09-2010 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar 19 ervan worden al met zekerheid gebouwd en zijn bijna allemaal voorzien van de juiste decals.
|
|||
|
|||
@Guy; ik zie er zowaar nog een Amerikaan of 2 tussen bij jou
De mijne voor zover jullie 'm nog niet konden haha: |
|
||||
|
||||
Niet moeilijk dat sommige dozen Hard too Find zijn... Ze staan hier allemaal!!!
|
||||
|
||||
@ sennake ge gaat die gele peugeot 405 niet willen verkopen aan mij zeker ?
|
||||
|
||||
Hoeveel moeite ik moeten doen heb om die te vinden, en hoe schandalig veel ik ervoor moeten betalen heb, dat wil je niet weten... Liever niet dus, sorry...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 14 (0 members and 14 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|