|
|
|||
|
|||
Quote:
Maar uw laatste drie rijden wel niet mee met de 24 uren he. Allee mensen een 24uren race met maar 29 wagens. En dan nu nog effe de funcup naapen met gestrande wagens terug binnen te slepen. Waar is de belcar van vroeger. De belcar was de konniginnen klasse in belgie. Maar wel met een hele grote nadruk op was!!!!!! De 25uren funcup waren nog veel beter. Zolder heeft dit jaar prachtige wedstrijden maar de 24 uren horen daar niet meer bij. Hoe spijtig het ook is |
|
||||
|
||||
29 wagens... gelukkig is de kwaliteit er.
Misschien moeten ze eens een voorbeeld nemen aan de 24h van Silverstone? |
|
|||
|
|||
Quote:
Spijtig dat SRO de gewekte suggestie van een GT3 world cup niet geprobeerd heeft om na te streven, dan hadden we mogelijk wel kunnen spreken van een formidabel startveld. De 24 uur van Zolder verdient beter, volgens ingewijden is het 1 van de meest veeleisende 24 uursraces van het jaar maar zonder grote kanonnen en met maar 30 wagens aan de start gaat er veel verloren . |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
inderdaad
|
|||
|
|||
Hopelijk valt de datum volgend jaar beter zodat er meer guestteams kunnen komen, want het is mede door het wisselen van datum dat er weiniger teams zijn!
|
|||
|
|||
Ben vandaag even in Zolder geweest en kan nu goed begrijpen dat er maar 29 wagens starten. Een inschrijvingsgeld van 10000 euro. Je zou voor minder wegblijven in zolder. Het einde van de belcar is nabij als SRO aan de macht blijft.
|
|
||||
|
||||
Wat zijn we tegenwoordig toch weer zo mega intolerant
|
||||
|
||||
hoe bedoel je?
10,000 euro is véél geld voor één wedstrijd voor de meeste Belcar teams, hoe je het nu draait of keert. je moet er ook nog de running cost om zo'n wagen een hele week te laten rijden bijtellen. ik kan goed begrijpen dat veel teams dat niet willen/kunnen opbrengen
|
||||
|
||||
Ik denk dat alle 24h races veel kosten
|
|
||||
|
||||
Quote:
En hoeveel zou het meer kosten als je een volbloed gt1 runt?
|
|||
|
|||
Als alle SRO filialen (GB, Frankrijk, België en Duitsland - Brazilië laat ik gemakshalve even buiten beschouwing) eens fatsoenlijk zouden overleggen met het hoofdkantoor (Parijs) dan moet er kalender technisch toch iets mogelijk zijn. Dus geen nationale GT3 races in GB + Frankrijk + Duitsland en geen internationale GT3 race (liefst ook geen FIA GT race) in de week van de 24 uur van Zolder zodat een heuse 'world cup GT3' kan worden georganiseerd. Een veertig tot vijftigtal wagens moet dan zeker mogelijk zijn!
|
|
||||
|
||||
Weet iemand waarom het Mcdonaldsracingteam de kwalifi 2 3 en 4 niet gereden heeft? Zullen ze zaterdag kunnen deelnemen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is de 24u van Dubai beter geregeld vind ik, qua geld dan. *Entry fee 5950 EUR 0% VAT 0 EUR Insurance fee 300 EUR (liability insurance for participants, not transport insurance) Share of energy costs 60 EUR Total: 6310 EUR This entry fee is including Transport of the car (and limited equipment) to Dubai. Transport will be arranged with 40ft containers by sea freight, from the Port of Rotterdam (The Netherlands) to Dubai (onside at paddock of Dubai Autodrome circuit). Dus inschrijfgeld en transportkosten voor maar 6310 euro. toch een heel stuk goedkoper |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe kom jij aan dit bedrag ik heb een ander bedrag gehoord . 5.500 euro inschrijving ( alleen voor de 24 uren ) 10.000 euro is volgens mij voor een heel seizoen Belcar . Mvg
Rate This Thread | |
|
|