![]() |
|
|
||||
|
||||
Peter Baert heeft eventjes in het kort een verslag over de Euro race gegeven. Mooie reclame voor de Belcar
![]() Ickx had problemen met de stuurbekrachtiging, als je daardoor geen snelle tijden kan neerzetten zou ik ook niet blij zijn. Je wil toch altijd tot je eigen limiet of de limiet van de wagen gaan, dat zat er nu dus niet in voor haar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
mooie pitstop bij corvette .. amai.. héhé da was wel sjiek met zo van die (wat ze in de f1 tear off's noemen dacht ik) maar dan op het hele vooruit en de lichten.. gaat in iedergeval sneller als met de spons
![]() te hope nog een mooie strijd in deze en de andera klassen.. en niet teveel schade tijdens de nacht... |
|
||||
|
||||
euhm nog een vraag welke zijn sites waar er mooie foto's te vinden zijn van vandaag ?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hoe noemt eigenlijk de andere commentator die vroeger samen met Jeroen FIA GT uitzendingen deed? Die vond ik best wel goed.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik vind het commentaar goed hoor, jeroen praat lekker veel en geeft veel info (soms niet altijd even goed
![]() |
|
|||
|
|||
Ik vind het commentaar ook best goed. Vd Ploeg maakt inderdaad fouten, maar stoort me in dit geval niet zoveel.
|
|
||||
|
||||
wie rijd er nu in de 58 aston martin?
|
|
|||
|
|||
Een tijdje terug reed Kox.