![]() |
|
|
||||
|
||||
Aston Martin powered by Skoda?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind de AM wel iets hebben van de goede oude Toyota GT One
![]()
|
|||
|
|||
Dit Skoda heeft niets met de autofabrikant te maken. Als ik me niet vergis maken ze treinen.
|
|
||||
|
||||
Geen zitje kunnen bemachtigen in de F1? Geen nood, Bruno Senna mag zich tijdens de 24u van Le Mans gaan uitleven bij het Oreca team
![]() bron: endurance info |
|
||||
|
||||
Is dit nieuws niet een beetje voorbarig? Vandaag heeft hij de wagen voor het eerst kunnen testen en nu al is hij en het team tot een akkoord kunnen komen?
|
|
||||
|
||||
Thomas Enge heeft vandaag één van de Lola - AM's in de muur geplaatst aan het einde van de Mistral rechte lijn. De wagen zal waarschijnlijk niet meer rijden voor de rest van de trainingen.
Bron: www.planetlemans.com (ook foto's te vinden)
|
||||
|
||||
Officiële foto's van de R15:
http://www.endurance-info.com/versio...?VARnewsID=375 Zelfs de Acura verdwijnt bijna in het niets als je hem hierlangs zet ![]()
|
||||
|
||||
Damn, wat een lekker agressieve snoet!
![]() Last edited by Belle; 10-03-2009 at 00:41. |
|
||||
|
||||
Wauw. Prachtige auto, is me wat anders dan die vierkante R10!
Lijkt haast wel een combinatie van Acura design en Audi constructie - of hoe moet ik het zeggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mooi of lelijk. Ik ben daar nog niet over uit. Hij doet me denken aan de WR, Lavaggi en walrus neus van Williams. |
|
||||
|
||||
Verwacht op de ARC Saleen voor Barçelona alvast maar een topper.
![]()
![]() Last edited by Integra; 11-03-2009 at 12:24. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk Christophe Bouchumt, maar met wie?
|
|
||||
|
||||
Kolles is de prijs weer aan het opdrijven
![]() Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
2 zitjes, 3 toch nog? Kolles zet toch 2 wagens in?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|