|
|
||||
|
||||
nja ik weet het....
blame it on the weather
|
||||
|
||||
>*** de telefoon gaat***
>*** telefoon wordt opgenomen *** >"Hallo?" >"Hoi lieverd, hier papa" ...... "Mag ik mama even?" >"Dat kan niet papa, ze is boven in de slaapkamer met ome Frank." > >Na een korte pauze zegt vader: "Maar je hebt helemaal geen ome Frank, >lieverd!" >"Ja hoor, die heb ik wel en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!" >"Uh, OK dan ... moet je dit even voor papa doen. Leg de telefoon neer, ren >naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep dat papa's auto de oprijlaan >op komt rijden." >"OK papa!" > >Een paar minuten later komt het meisje weer ! aan de telefoon. "Ik heb het >gedaan hoor papa." >"Wat gebeurde er?" vraagt papa. >"Nou, mama schrok enorm, sprong uit bed zonder kleren en begon heel erg te >schreeuwen. Toen struikelde ze over het kleed en viel zo door het raam naar >beneden en nu is ze dood." >"Oh mijn god!!!! Wat deed ome Frank?" >"Hij sprong ook uit bed zonder kleren en hij was heel erg bang, toen sprong >hij in paniek uit het raam zo het zwembad in... maar hij was vast vergeten >dat jij vorige week het water er had uitgehaald om het te verversen, dus >viel hij op de bodem en is nu ook erg dood." > >*** lange pauze *** >En dan zegt papa: "zwembad???? Is dit 073-64 06 677?????" |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
looooooool
|
||||
|
||||
Spreuk van de maand
Liever de ziekte van Parkinson dan die van Alzheimer:
ik mors liever wat bier, dan dat ik vergeet te drinken!! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
aaaantwaaaarps blond...: Twee blongdjes zitten on den toeg in een cafééken oep 't Kiel. Zee tie één: "'k zeng zjust wer men raaiexoam gon doeng." "Allee", vroagt d'aander: "en, oe was't?" "Nie goe, zenne", zee ze, "wer geboasd! ik koom wer on da rongd pungt, en der stod em bord me daartig oep, dus 'k raaie kik daartig kiër rongd da rongd pungt." "Ai", zee d'aander, " en verkiërd geteld, of wa?" |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kim : Elke ?
Elke : Ja zusje Kim : Weet je waarom Justine een petje draagt als ze tennist Elke : Waarom ? Kim : Dan zien de mensen wat haar voorkant is. Elke : Haha. Kim : Elke ? Elke : Ja zusje Kim : Weet je waarom Justine nog niet zwanger is ? Elke : Nee Kim : Omdat ze 's nachts geen petje draagt
|
||||
|
||||
dat danske dat hij erop maakt is toch het beste vind ik zenne
Rate This Thread | |
|
|