![]() |
|
|
||||
|
||||
Iemand ergens een link om de race in live-stream te volgen? Geen Eurosport hier op de kabel dus...
|
|
||||
|
||||
Ik heb nen decoder en ik woon in Geel..., ik ben seffens wel weg tot s'middags . France 2 et 3 geven in't nieuws ook altijd updates . Pesca 16 zit op 1,5 ronde v.d. Audi 3 en per uur pakken ze 1min30 terug ... Ik heb niks tegen Kristensen maar liefst wel dat J.Ickx mede-recordhouder blijft... tot 10.30u heb ik Eurosport 2 12u tot 12u50 Eurosport 13u tot 14u30 Eurosport 2 14u45 tot 16u15 Eurosport 15u10 tot 16u... France 3 . In de Wheels is er ook Eurosport of ze Eurosport 2 ook hebben daar ?
|
|
|||
|
|||
Er is geen live stream
|
|
||||
|
||||
De Audi nr 3heeft juist een onvoorziene pitstop moeten maken om een koplamp te repareren. Dit brengt de Pesca weer wat dichter bij...
|
|
|||
|
|||
Vanina Ickx zakt verder en verder weg in het klassement. Momenteel staat ze het 20ste. Spijtig want ik had graag onze Belgische amazone vanvoor gezien. Maarja niets aan te doen.
Mvg |
|
||||
|
||||
Aston Martin 58 rijdt traag, problemen!!
|
|
||||
|
||||
De leider in GT1 staat in de box. De Corvettes naderen met rasse schreden!
|
|
|||
|
|||
Slecht nieuws te melden voor G-Force. Ze zijn uitgevallen! Ze zijn nergens meer te bespeuren op de live timing? Weet iemand iets meer?
Mvg |
|
||||
|
||||
Het is een feit : de Corvette is weer leider in GT1.
|
|
|||
|
|||
Joepie! Sorry voor de Aston Martin fans maar ik ben blij dat de Vette weer op P1 rijdt in GT1. Sla me aub niet dood.
![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Hopelijk blijft de Pesca zonder problemen rijden, dan krijgen we een laatste wedstrijduur om van te snoepen ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nu is het de beurt aan de Aston Martin nr 59 om pech te kennen : binnen met platte band...
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Als de Pescarolo dit tempo kan volhouden en niks meemaakt, winnen ze Le Mans ![]() Wat heeft de Oreca Audi allemaal meegemaakt? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|