![]() |
|
|
|||
|
|||
------
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dyson naar LMP2 klasse met Porsche? Dat gerucht gaat althans de ronde op diverse sites. Morgen maakt Dyson haar plannen bekend.
Als dit werkelijkheid wordt dan is dit een klap voor de LMP1 klasse in ALMS. Afgelopen jaren was Dyson in staat om met 2 Lola's het Audi af en toe knap lastig te maken. |
|
|||
|
|||
En wellicht gaat ze dat met een Porsche Spyder wel vaker lukken
![]() |
|
|||
|
|||
Da's waar. Alleen LMP1 begint zo een beetje op de GT1 klasse te lijken kwa aantal deelnemers.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Spyker maakt test programma bekend
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mooie entrylist voor ALMS LMP2 klasse:
2x Dyson Racing - Porsche RS Spyder EVO 2x Penske Motorsport - Porsche RS Spyder EVO 1x Van der Steur Racing - Radical SR9 AER 1x Intersport Racing - Lola B05/40 AER 1x Fernandez Racing - Lola B05/40 Acura 1x Highcroft Racing - Courage LC75 Acura 1x Andretti Green Racing - Courage LC75 Acura 1x B-K Motorsport - Lola B07/40 (?) Mazda (nog niet bevestigd?) |
|
|||
|
|||
B-K Motorsport (onvoldoende vermogen), Intersport (betrouwbaarheid + rubber) en Van der Steur (klein team) zullen het moeilijk hebben. Ik vrees dat het begin van het seizoen een walkover van de Porsche teams zal worden...
|
|
|||
|
|||
En ik vrees dat de LMP1 klasse in de VS tenonder gaat...Audi gaat daar echt geen miljoenen insteken als er geen concurrentie is (en nee, Autocon is geen concurrentie). Zytek en Creation zetten daar, als ze al meedoen, 2006 modellen in.
Wellicht dat het nieuwe bestuur bij Audi toch nog maar eens moet kijken of ze niet beter de strijd kunnen aangaan met Peugeot. |
|
||||
|
||||
Met de komst van zowel Luhr als Rockenfeller en/of Dirk Müller is nu de vraag wie van de audi piloten zal dan plaats moeten ruimen? En wie is enkel voor DTM en wie doet (A)LMS???
Enkelen naar Peugeot??? Capello/Pirro/Biela... |
|
|||
|
|||
Denk dat die vraag af gaat hangen van het sportscar programma van Audi. Wel of niet doorgaan in de VS? Klantenteam met fabrieksrijder laten rijden? Wel of niet deelnemen in de Le Mans Series?
|
|
||||
|
||||
Naar wat ik gehoord heb zijn die Acura LC75's bloedsnel en een directe dreiging voor de Porsches, ik ben benieuwd.
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|