![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Uit respect voor diegenen die De Paddock van in het eerste uur steunen, de 'stichters', zeg maar, verlaat ik hier dit forum... Dit kan nooit jullie bedoeling zijn geweest... Chapeau voor de 'stichter', jullie hebben iets bereikt, maar aan ongefundeerde discussies heb ik helaas geen baat... Guy (vooral jij), Pascal, Werner, Yves en Chris: het ga jullie goed, en dat meen ik, diep uit het hart zelfs. Maar dergelijke 'moddergooierij', sorry, daar heb ik mijn (dikke) buik van vol. Het moge duidelijk zijn dat een forum (waar jullie je best voor doen) staat of valt met de kritieken van enkele 'kenners onder gesloten naam'. Vandaar mijn besluit... Sluit mijn account maar af, niettegenstaande alle werk achter de schermen (ja, ook 'jullie' schermen, remember..) mocht dit niet baten... Spijtig, jammer maar helaas... Hou jullie kop boven water, ik gun het jullie... |
|
||||
|
||||
Sorry hoor, maar wat een gruwelijke arrogantie Mistery. Iemand die zo goed is als jij moet toch wel meer kunnen als anderen omlaag trappen?
Last edited by Bramzel; 14-04-2005 at 23:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Ik wou er enkel op wijzen dat de Courages en Pescarolos op meer gebieden verschillen dan enkel de aerodynamica (vooral verschil in positie van restrictoren springt onmiddellijk in het oog: boven elkaar voor Courage en naast elkaar voor Pescarolo), ook de motor verschilt... ![]() Ik heb nooit beweerd dat er een fout in jouw berichtgeving staat ![]() Last edited by gwyllion; 14-04-2005 at 23:51. |
|
||||
|
||||
Sorry voor het off-topic gaan:
Kijk, een forum is er in de eerste plaats om je mening te kunnen geven. Iedereen schrijft wat hij wil, zolang dit op een ordentelijke manier gebeurd. Integra heeft een mening en probeert die ook te staven met feiten. Ga je niet akkoord met iemands mening dan antwoord je op een normale manier, ofwel zeg je helemaal niets om een confrontatie te vermijden. Als je denkt dat iemand onzin verkoopt, dan laat je die persoon onzin verkopen [al zeg ik niet dat Integra onzin verkoopt, want ik ken veel te weinig van endurance,..] en reageer je er niet op. That's it. Als je dan je vertrek aankondigt van het forum, dan vraag ik me af wat voor iemand jij bent. Als je moet weglopen van de discussie, dan vraag ik me überhaupt af wat je op een forum als deze van De Paddock komt doen, waar discussie sowieso aan de orde is. Ik heb alvast respect voor iedereen die zijn mening zegt en er ook voor uitkomt, maar zo'n lichtgeraaktheid bevalt me helemaal niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
De rijders bij Racing for Holland zijn bekend gemaakt: Jan wordt bijgestaan door Bosch en Julian. Link.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
BTW, meerdere Dunlop teams zullen testen.
|
||||
|
||||
Mid-jaren negentig was dat een coureur die goede resultaten liet zien in het Brits F3. Tijdje niet meer gezien............
Maar ik mis een naam, namelijk Peter van de Kolk. Er heeft hier in de afgelopen maanden een stukje uit een Brabants Dagblad (Stem?) gestaan waarin van de Kolk melde dat hij ging rijden voor RfH. Heeft Peterke lopen dagdromen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Elton's management heeft zojuist een persbericht uitgedaan. Er staat niet heel veel meer in dan Jan z'n bericht maar ik heb 'm op de site gezet.
|
||||
|
||||
Paul Ricard - 21 april
Pos. -- Team -- Driver -- Best Lap Time -- N° of laps -- Total km per car 1 - Pescarolo Sport - S. Loeb / S. Ayari / E. Helary - 1:39.758 - 87 - 500,424 2 - Dome Jim Gainer - R. Michigami / J. Wakisaka - 1:39.953 - 71 - 408,392 3 - Racing for Holland - J. Lammers / E. Julian - 01:41.492 - 87 - 500,424 (bron: HTTT Paul Ricard) Paul Ricard - 22 april De Zytek van Team Jota kwam meedoen met Stack en Hignett aan het stuur, maar van gisteren heb ik nog geen uitslagen gevonden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|