![]() |
|
|
||||
|
||||
AB Motorsport, AF Corse, Barwell, BMS Scuderia Italia, Ebimotors, Phoenix,
Race Alliance, RS Line, Spanish newcomers RSV, Belgian teams Signa Motorsport and Prospeed, with more exciting cars likely on the day. (lmsr.net) - volgens mij maar twee Vipers voor pouchelon misschien. |
|
||||
|
||||
Als Sporza echt eens wilt lachen, vragen ze GLPK Kermit in te zetten. gratis reclame op een concurerende zender (ervan uit gaande dat Kanaal 2 weer live gaat bij start/ochtendgloren/finish)
|
||||
|
||||
Barwell motorsport neemt ook deel...
Laat gewoon de C6 groen schilderen... |
|
||||
|
||||
Gaat Race Alliance niet slechts 1 AM inzetten? Of is dat enkel voorlopig aangezien Diefenbacher daar weg is...
|
|
||||
|
||||
AB Motorsport is met een Porsche zeker? hoeveel en welke juist?
Barwel hoeveel aston's? |
|
||||
|
||||
Het officiele Aston team kan je wel schrappen, die zitten in de USA. SRT maar 1 C5R. Proton is 1x RS en 1x RSR, zelfde geldt voor Renauer. GPC Sport 430 kan ook in rood, want da's ook niet meer dan een gerucht. Verder zie ik IcePol ook wel weer aan de start verschijnen eigenlijk, maar ook da's maar een gissing.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() SRT maar 1... tweede miss naar BRI?? ![]() |
|
||||
|
||||
rijdt Konrad ook geen ALMS?
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat wat te veel is voor BRI ![]() trouwens, ze hebben pas op 15 juli een definitief gesprek met Selleslagh, als ik het goed begrepen heb. da's veel te laat voor de 24hrs van Spa
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() EDIT: alhouwel.. Gabriel rijd toch al op de F550 van Larbre... en moest Larbre mee doen gingen ze maar 1 wagen inschrijven zij Vincent.. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volledige affiche: (zie link want is te groot om hier te plakken, klik rechts onderaan op foto om uit te vergroten) http://users.pandora.be/goodvibes/Af...20Spa%2006.jpg Bron: Turbo Magazine Larbre AM in detail: ![]() Duidelijk dezelfde sponsors als tijdens de LMS-race in Spa: bron foto: ikzelf ![]() Last edited by Belle; 26-06-2006 at 00:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 29 (0 members and 29 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|