![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
De race begon voortreffelijk voor het team, dat al snel een pak plaatsen wist te winnen in de klassering. Toen omstreeks 21u30 de motor van de Clio RS 2000 er de brui aan gaf, was het team opgeklommen van een 73ste naar een 25ste plaats. Op zijn minst bewonderenswaardig te noemen. Proficiat aan de rijders! De deelname van Racingworld.be stond echter in het teken van iets anders. Zie maar naar de slogan op de zonneband. Bij deze dan ook onze dank, voor de stapels steunbetuigingen die we voor Peter mochten ontvangen. Ze kwamen van uit verwachte, maar ook zeer onverwachte hoeken. Ons doet het deugd, maar voor Peter zal het absoluut een extra hart onder de riem zijn! |
|
||||
|
||||
Proficiat voor S-Racing, 10de algemeen met de Seat, prachtig werk van het team en de piloten
|
|
||||
|
||||
Mooi dat ze op de RW-clio die banner voor Peter Zeelmaekers geplaatst hebben...
Hou moed Peter Bon Courage Ook van mijn kant: Sterkte Peter ![]() Het was overigens een ideetje van Sylvie Delcour om die zonneband op de wagen te plaatsen. http://www.racingworld.be/images/200...1/_MG_8149.JPG |
|
||||
|
||||
Quote:
edit: heb het stukje gevonden Quote:
![]() Last edited by Maarten; 19-06-2005 at 15:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
was de druklager lek en hebben we moeten opgeven tergeefs ![]() |
|
|||
|
|||
Eén van de aanrijding was met de Duitse Red Bull BMW. Hier heb ik foto's van gevonden op het web maar ik weet niet meer waar, sorry.
Mvg |
|
||||
|
||||
spijtig zal vanavond er eens achter zoeken
![]() |
|
|||
|
|||
opracingworldpictures staan er een paar van in de pitlane
|
||||
|
||||
Blijkbaar mag je in het BTCS zonder lichten rijden zonder een stop and go te krijgen? Als dat inderdaad zo is dan trekt de organisatie toch op niet veel hoor.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|