![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
tkan ni verder zeker?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan maar één reden vinden waarom ze voor de Lausitz hebben gekozen, nl. de Belcar Decibels in goede aarde laten vallen. En een beter circuit voor onze luide wagens is er niet te vinden denk ik. De accomodatie is er ook op en top (op alle vlakken), boven de hedendaagse F1 normen zelfs. De kost om met je kampioenschap langs te komen is ook niet al te hoog daar denk ik. De voorbije jaren zijn er al vele series daar één of twee jaren geweest en daarna ook niet meer. Mss allemaal gelokt met zeer lage prijzen om het circuit "op te starten" en zo een mooie kalender te creëren... Maar één voor één gaan ze toch terug lopen omdat het TE ver is afgelegen van "de bewoonde wereld" En ook omdat er je geen (betalend) publiek naartoe kan lokken door z'n ligging... Ik ben benieuwd hoeveel forfaits we gaan zien voor deze Belcar race van de teams met de kleindere budgetten... ![]() Iemand enig idee van de datum? periode? waarin de buitelandse trip zal plaatsvinden? Zal de Belcar de topact worden van het weekend daar? of zal de belcar in het voorprogramma van iets anders gaan rijden? (en gaan ze hun tenten weer moeten boven halen.) Last edited by Mr.Dallara; 28-11-2005 at 19:41. |
|
||||
|
||||
vind ik toch raar: Op de Motorshow van Essen werd het 2006-Kampioenschap voorgesteld en geen communiqué hierrond? Zelfs geen nieuws van doorwinterde belcardisten / belcardisten sites
![]() Een belgisch kampioenschap voorstellen in Duitsland? begrijpen wie kan.
|
||||
|
||||
De prijs van een Easyjet vlucht vanaf Maastricht naar Berlijn valt mee........
Echter Dresden ligt korterbij, iemand een idee welke lowbudget-carrier daar naaroe gaat?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 28-11-2005 at 20:30. |
|
||||
|
||||
hlx.com ofzo
|
|||
|
|||
Even toelichten ivm Lausitz:
hier komt GEEN publiek, de lokale bewoners zijn het meer dan beu om alsmaar naar de dure, onaantrekkelijke Lausitz te moeten. Bij eender welke race men daar aanwezig is: lege tribunes; mooie tribunes, maar lege. Voor de rest is het een typische omloop binnen een ovaal, geen echte "flow" in de bochtenkombinaties. Elke keer als wij (hier in Duitsland) daar naar toe moeten: ![]() ![]() ![]() Het is een eeuwig lange trip. Zéér moeilijke en drukke wegen met bijna permanent inhaalverbod voor vrachtwagens. Belcar (met alle respekt) zal zeker geen volk lokken. Volgens mijn mening een foute beslissing moest Zolder doordoen, maar ze zijn ginder wel erg goedkoop met de omloop huur. Lausitz tracht natuurlijk zoveel mogelijk binnen te halen om toch (nog maar eens) niet bankroet te gaan. |
|
||||
|
||||
Belcar op de ovaal, zou pas echt goed zijn
![]()
|
|||
|
|||
Indien de verplaatsingkosten te duur uitvallen - waarom geen transportfirma's aanspreken die in containers alles naar daar brengen voor een leuke prijs. Ik denk dat ik er hier wel enkele (ongeveer 3.250 transporteurs) zitten heb die dat zouden willen doen.
Indien gewenst neem ik hiervoor wel eens inlichtingen. Wat betreft transport van personen naar daar idem. 350 busmaatschappijen in ons bestand. Zal eens een mailken sturen naar een paar mannen wat dat zou kosten. Heeft iemand het juiste adres van dat Circuit ginds + de datum? Als er ginds geen volk is, dan nemen we ze toch gewoon mee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En waarom is het dan geen GT-kampioenschap ??? De opmerking hierboven werd gemaakt in de zin dat er in Duitsland geen dak was voor teams die GT willen racen. Wel dat is er dus WEL met de VLN. En dat het populair is wordt aangetoond door wat er deelneemt. Wagens : - Telkens veld van >100 wagens met heel open reglement. - Fabrieks BMWs in verschillende klassen, - Semi fabrieks Zakspeed, Getrag, Reiter, Bilstein, Keiper, ... - "Deftige amateurteams" Alzen, Manthey, Scheid, Dolate ... - Enorme verscheidenheid aan wagens : Lotus, Speedster, Gallardo, V8 stars, Viper, E30 V8, 997Cups, 190 Evos, ... (iets waar de Belcar ontegensprekelijk ook in uitblinkt) - Cup klasses : GT3, Civic, Clio, 206, Seat Piloten : Luhr, Bernhard, Lieb, Basseng, Alzen, Collard (als em braaf is), Stuck, Priaulx, Schoysman, Williams, Perry, Tilke (om inspiratie op te doen),Thiim, Quester, ... Het denigrerende argument dat er slechts op 1 circuit gereden wordt ... als dat circuit uitdagende bochten heeft als geen ander, de langste rechte lijn bezit die momenteel in gebruik is ter wereld en op zichzelf langer is dan alle circuits van de meeste nationale GT kapioenschappen samen vervalt dat toch wat naar mijn bescheiden mening. Ik heb ook nog niemand in de VLN horen zeggen dat ze toch ook graag eens op Hockenheim ofzo zouden willen rijden. Wat naar mijn mening wel als argument tegen de VLN kan gebruikt worden is de "onveiligheid" van de omloop. Maar blijkbaar is dit voor bovengenoemde geen breekpunt, waar ik alleen maar respect voor kan hebben, de echte spirit van racen weet je wel ... Vanaf volgend jaar is HANS trouwens verplicht in de VLN. Tot dan tussen de toeschouwers! ![]() |
|
|||
|
|||
Lausitz: http://www.eurospeedway.de/
moesten ze hier rijden, bestaan er verschillende lay outs. Ze zijn wel allemaal even oninteressant. Het probleem is er geraken, ofwel rij je 100km om via Hannover en Berlijn, ofwel rij je de logische weg via Koblenz, Giessen (hier 60km gewone weg), Eisenach,Chemnitz en dan richting Berlijn. Lijkt moeilijker, is echter de beste ( ![]() De omloop ligt 2km van de snelweg. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|