![]() |
|
|
||||
|
||||
leuk om te horen
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik sprak dit weekend met Kurt Ahrens, Porsche-fabriekspiloot eind jaren zestig, en tegenwoordig nog steeds in nauw contact met de Porsche-fabriek en haar management.
Tot mijn (en ook zijn) grote teleurstelling wist hij me te vertellen dat het huidig management totaal geen interesse heeft in de race-historiek van Porsche, en wat erger is, in een engagement in de autosport. De LMP2 is er enkel en alleen gekomen op vraag van en (vooral) met de exclusieve centen van privé-gebruikers (zoals Penske) en tenzij er iemand gek genoeg is om het complete research- en ontwikkelingsproject voor een LMP1 INTEGRAAL te bekostigen, zal Porsche nooit meer een prototype bouwen. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar laat ons stellen dat het huidig management enkel en alleen geďnteresseerd is in de verkoopscijfers van de straatwagens, die overigens erg goed schijnen te zijn. Ze zien dan ook geen enkele reden om zich terug in de racerij te gooien. Geld verdienen doen ze genoeg, en uit puur sportieve redenen gaan ze er niet aan beginnen. Tot spijt van wie het benijdt, en daar hoor ik zelf zeker bij, geloof me. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|