![]() |
|
|
||||
|
||||
Hihi, deze ben ik aan het restaureren, zoals ik met de Subaru deed... Binnenkort komen wat posts daarvan, want ik zit effe vast met de Mercedes (geen verf) Dat van die gordels kun je ook oplossen door gewone pleisters te nemen (zonder kinderfiguur op) en deze rood of blauw te verven. Dan netjes uitsnijden en het kleeft vanzelf... Decalleer ze met het correcte symbool en voila... Vergeet natuurlijk je kliksysteem niet he... Kijk maar eens bij mijn mercedes, is daar redelijk gelukt, maar kan beter. Succes !! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
maar het 2002 model is dan niet van Monte carlo maar van Corsica,toch met de decals van tamyia zelf.
En die 206 van loix heb ik ook al reets gemaakt ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hangt er ook van af welke pleisters je gebruikt he... Uit ervaring weet ik dat sommige niet makkelijk los komen... Vraag het maar aan de kids die bij EHBO langs komen... LOL Maar gelukkig ligt alles nog open aan de Mercedes, dus de randen geef ik morgen een "streepje" mee... THANKSssssssss |
|
||||
|
||||
Ik had gedacht aan zo doorzichtige afplaktape met ribbeltes op,zoals de doktor's gebruiken.
Last edited by scoobyfreak; 28-12-2005 at 01:08. |
|
||||
|
||||
Aan iedereen een gelukig nieuwjaar gewenst, en dat er nog vele projectjes mogen volgen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi gedaan !!
ik ga binnen enkele dagen ook es aan een evo 6 beginnen . Maar dan een Vanparijs versie , denkelijk bocholt 2003 of Wallonie 2004 |
|
||||
|
||||
Quote:
bestaan er decals van de lancer van van parijs of maak je ze zelf? |
|
||||
|
||||
ik heb die 2 decals sets gekocht bij Bigattack
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog zo'n evo VI staan. Ik geraak er alleen niet uit welke versie ik ga maken... Iemand tips??
Grtzzz Enne Scooby, goed gedaan maat! Keep up this kind of work... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hou ons op de hoogte hé van de bouw (pics ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een evo 6 staan, met de decals van tsjoen van luxemburg maar heb geen group n spiegels en vind dat niet mooi als ik de group a spiegels moet gebruiken, dus die zal nog moeten wachten tot ik ergens zo een spiegels vind.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik had ze er al voor gekocht , voor de lijst hier op stond .
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|