![]() |
|
|
||||
|
||||
Hehe, ben er vanavond in geslaagd om gordels voor het reservewiel te bouwen. Zoals eerder gezegd met pleisters. Ik volgde ook de eerdere raad die ik bij mijn Mercedes kreeg om de gordels een drupje secondenlijm mee te geven. Om de gordels samen te houden in het midden heb ik een schijfje plastic gebruikt. Ik haalde dit van zo'n halfdoorzichtig dopje voor penselen. Ikzelf vind het aardig geslaagd voor mijn eerste keer.
Morgen komen de autogordels en de piloten aan de beurt. De wagen moet af tegen zondag want dan komt de vorige eigenaar (mijn neef) op bezoek en ik wil er wel eens mee pronken. Hierbij 2 pics. Graag wat feedback... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
zeer knap,zeker met dat ringetje
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel op school ben ik ook veiligheidscoördinator / preventieadviseur dus ik heb een ruime keuze en aanbod. Maar thuis gebruik ik gewoon: Hansaplast Elastic REF 2668 Grtz |
|
||||
|
||||
Zo gisteren nog even tijd gehad om verder te bouwen.
- Op de body werden de twee decals die te kort waren, geplaatst. - De beide figuren werden voorzien van hun hoofd en hun nodige decals. - De co werd in zijn stoel gezet en vastgegespt met gordels. Toch niet zo eenvoudig als de rolkooi er al in zijn geheel in zit. Maar het is wel tof om zien. - De bestuurder zelf kreeg ik er langs geen kanten meer in. Gevolg: verf van zijn overal naar de knoppen. Heb dan maar het dashboard op hoop van zegen gesloopt en... oef, geen schade... Voor vandaag (als ik tijd heb met die carnaval en Club - Standard) komen volgende zaken: - Bestuurder vastgespen - Laatste decals voorzien op de gordels - Dashboard (nu het er toch uit is) bewerken (knopjes kleurtje geven) - Deurklinken zwart maken - Body aan de rest vastmaken - Foto's maken - Model in de vitrinekast plaatsen... ![]() PICS: (hopelijk zijn ze wat duidelijk, want ik maakte ze om 03.00 vannacht... ![]() ![]() ![]() ![]() Comments are welcome |
|
||||
|
||||
![]()
oeps... deze post mag weg...
Last edited by Loeten; 18-03-2006 at 17:41. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
knap gedaan,je zou zeggen dat het een nieuwe is,maar ben je geen koplamp kwijt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is inderdaad één van mijn beste modellen... Aan de andere 14 moeten overal aanpassingen komen... Dat komt binnenkort wel hier op de site. Grtzzz |
|
||||
|
||||
Ziet er als nieuw uit
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|