![]() |
|
|
||||
|
||||
Die remschijven van een Corolla? Ik zou het niet meer weten. Het zijn remschijven op overschot uit één of andere kit. Ze passen niet perfect, maar wat snijwerk kan wonderen doen.
Een overzichtje van het weekendwerk tot nu. Ik nam wat foto's tussendoor zodat enkele onderdelen zoals de bodemplaat, de stoelen, ... er niet al te netjes uitzien. Ze hadden nog afwerking nodig. Dat zie je wel op de gemonteerde foto's. Ik hoop vandaag wat verder te kunnen werken. Ik heb ondertussen ondervonden dat het vaak beter is wat af te plakken en te spuiten, dan alles met het penseeltje te doen. Voor sommige onderdelen gaat dat vlugger en is het stukken netter. Weer iets bijgeleerd dus. Ik dacht vroeger dat spuiten enkel goed was bij grote oppervlakten... Niet dus. De foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
goe bezig zaak zeggen
|
|
||||
|
||||
Welk kleur is dat van de bodemplaat en wielkast? en van welk merk? tegen dat ik aan de celica's begin
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Op de handleiding staat dat je moet mixen in een 1 - 1 verhouding (je weet wel, 1 drupje van het ene en 1 drupje van het andere, ofwel 5 van het ene en 5 van het andere ![]() Ik heb de acrylics gebruikt, die mengen vlot. Succes |
|
||||
|
||||
De volgende stapjes de voorbije dagen (vandaag niet inbegrepen):
Maken van gordels aan de stoelen: ![]() De bevestiging met PE-materiaal De witte randjes zijn intussen weggewerkt. Dankzij detailfoto's vallen zo'n zaken op he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hieronder heb ik eens alles eens ineen gestoken (dryfitting). De ramen ontbreken welliswaar.
![]() ![]() ![]() Een detailfoto van het knipperlichtje: X-11 met nadien X-26 (net iets realistischer dan gewoon oranje erop... ![]() Morgen volgt de afwerking. Ook foto's van wat ik vandaag deed, komen erbij (reservewiel, extra decals, lichten, wielen, ... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Oef, hij is af geraakt. Gelukkig maar, want ik ben het hele weekend druk met de wijkfeesten in Poperinge (Keikopwijk). Weinig problemen mee gehad op het einde. Hier de laatste foto's:
![]() ![]() Dit is het eindresultaat: ![]() ![]() Meer foto's vind je in mijn gallerij: (zo post ik ze niet meer dubbel ![]() Toyota Celica ST 185 - Kankkunen WK 1993 Alle commentaar, vragen en zo verder zijn welkom ! Antwoord komt pas dinsdag... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi!
Die wagen van Kankkunen komt hier ook nog eens op de werbank terecht, de reden lijkt me duidelijk. ![]() |
|
||||
|
||||
mooi gedaan, net echt
|
|
|||
|
|||
Heel mooi, prachtig model.
Kzal ook es moeten beginnen aan modelbouw. Kheb ook een collectie hier thuis staan maar da zijn allemaal gemaakte. |
|
||||
|
||||
Mag best gezien worden!
Knap werk!
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|