![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hij ziet er heel goed uit hoor! Zijn broertje komt deze week nog. Jij hebt alvast meer geluk gehad met de decals, maar er was er ene voor om het pad te effenen he
![]() Klein vraagje: heb je de moeren ook gedaan? Het ziet eruit van niet, maar het kan x-11 zijn waardoor het niet opvalt... Hmm, als ik zo kijk zal het wel aangestipt zijn... Geen opmerkingen dus. Op naar je volgende... Heb je al een idee, dan zoek ik wat anders ![]() grtzzz |
|
|||
|
|||
Heel knap werk scooby !
Prachtige auto |
|
||||
|
||||
thx,
@ loeten, ik kon kijken naar uw model voor de decals en binnenkant, en jij naar het mijne voor de spadborden en bevestiging van het rezerve wiel ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Het is een super gaaf en strak model geworden gefeliciteerd met het eind
resultaat, JAWICO. |
|
||||
|
||||
Topper !!!
Heel goed gedaan! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
prachtig en zo proper gespoten en die decals ook
|
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, kan het dat je rechterachterspatbord (wat een woord, onthouden voor scrabble) een tikkie schuin hangt? Zie deze foto: ![]() Allez, ik ga deze wagen ook even afmaken. Der staan teveel open projectjes op de montageband ![]() grtzzz |
|
||||
|
||||
Thx iedereen voor de reacties.
![]() @ Loeten? het is idd zeer moeilijk om ze goed vast te gangen, ik heb het gedaan met seconde lijm, maar ze staan ale 2 een beetje schuin als je langs onderen kijkt maar de zijkanten staan wel voledig tegen de kas, dus denk ik dat er niet veel aan te doen is paar foto's van de andere kant ![]() ![]() Opassen voor pijn in de nek he ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog het rek nog in orde doen. Morgen komen de pics tenzij ik nog nachtfoto's maak ![]() grtzz en bedankt voor je pics ! ![]() |
|
||||
|
||||
Snieks ze, jij nog eens bedankt voor de decals
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|