![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja maar Markie is een pessimist (-> site)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() O ja, goede voorbeeld geven. Dat doen we dan bij deze. Onze Jorrit heeft een mailtje binnengekregen waarin bedragen genoemd worden. Is toch niet zo netjes op dat zomaar op een forum te kwakken. Of wel?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Grig-O en Jorrit, jullie kunnen misschien samen een team beginnen? Samson&gert racing of Plopracing? Jullie kunnen misschien een Porsche aankopen bij Nikko
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Awel ja. Ik kan al een klein bedrag (15.000) sponseren en dan rijden we mss een jaartje belcar sprint of endurance ofzo
![]() JVD racing wordt dan vervangen door JVDG Motorsport ofzo. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Echter als je mij wilt betichten van kwalijke uitspraken is dat voor mij geen probleem. Wel dat je je dan verlaagt tot mijn gewraakte nivo in jou ogen dan. Door mij hufter te noemen ben je uiteindelijk geen haar beter dan mij. Kijk, zoiets gewoon vrolijk met modder gooien. Bramzel & Mark, de hufters van Poldercounty ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Fijn, gaan we nu ook nog woorden in de mond leggen. Ik noem jou nergens een hufter, ik zeg dat je je als een hufter gedraagt. Da's een groot verschil. Verder ben ik zelf ook een realist, maar dat kan je ook op een normale manier duidelijkmaken. Ik begrijp ook wel dat zijn plan optimistisch is en ook ik weet wel dat het bij dromen blijft, maar om dat dan gelijk voor schut te zetten vind ik gewoonweg bot. Dat kan je ook prima op een normale manier zeggen waarmee je zo'n jongen in zijn waarde laat, Belle bewijst dat met haar reply.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In ieder geval, ik wacht met spanning op het business development programma van JorritVD. Sterker nog, ik hoop dat ie me over 15 jaar om de oren slaat me deze thread als hij succesvol een tweetal C12R's heeft lopen in een kampioenschap ![]()
|
||||
|
||||
Als ik wil kan ik zelfs nu al Spyker bellen om te zeggen dat ik het geld heb om een team te starten. Maar dan krijg ik het geld van iemand (rijdt is de DSC met een BMW in de SS klasse) die ik nog niet zo lang ken en dan heb ik geen zekerhijd voor op de langere termijn, en dat wil ik juist. want zo als er al is gezegd dat je ervaring nodig hebt, en dat komt in de jaren en dan heb je de kans om op het podium te staan en dan het liefst aan het eind van het jaar bij de Fia bijeenkomst de kampioenschaal te krijgen. Die man heeft het geld omdat hij veel bedrijven financieel ervooruit heeft geholpen.
Ik heb ook een contact in Australië. Hij is bezig met een paar sponsors daar en ook een paar teams die in de Australien GT kampioenschap rijden. Zelf ga ik zoizo eerst niet rijden. Dat omdat ik nog maar 16 jaar ben en nog maar 2,5 jaar kart ervaring heb met een 125cc nationaal (schakel). Als het team er is, zal het waarschijnlijk op iemands anders naam komen te staan tot dat ik 18 ben(leerplicht e.d.). p.s: de uitspraken vallen wel mee. Ik ben wel wat gewend ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
nee dat kan jij allemaal niet. Jij bent niet handelingsbekwaam. Volgens de wet mag jij zelfs geen brommer kopen zonder de toestemming van je ouders.
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 18-08-2006 at 00:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar laten we er maar over ophouden, denk dat we onze punten wel duidelijk gemaakt hebben nu. Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|