![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
En de Marcos is uiteindelijk toch ook nog iets dichter in de buurt van de Corvettes kunnen geraken, maar natuurlijk nog altijd op 1,346 seconden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
't was inderdaad Hezemans die nog probeerde.
|
|
||||
|
||||
Quote:
SRT: 1.29,031 GLPK: 1.29,032 Hier zijn de tijden van alle qualificatie's: http://www.raceresults.nu/uitslagen/...20Combined.htm |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
een verschil van 0.001s? niet slecht
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() srt dus op pole ![]() ![]() eens benieuwd hoe ze het in de race zullen doen ! ik blijf erin geloven dat glpk de race gaat winnen ik hoop wel dat de mosler de race kan uitrijden op een podium plaats in de klasse ! |
|
||||
|
||||
Even nog vermelden dat Maxime Soulet zonder eerdere ervaring in een Corvette die tijd heeft neergezet!! En dan waren er hier nog mensen die bij de poll beweerden dat SRT een minder goed rijderskwartet heeft dan GLPK. Maxime Soulet heeft hiermee duidelijk zijn visitekaartje afgegeven!!
|
||||
|
||||
Quote:
De 24 uur van Spa vergeten?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ja daar sla je de bal goed mis. Ik dacht dat hij zelfs op de testdag begin juli in de Vette heeft gezeten?
|
|
||||
|
||||
hij heeft geloof ik hiervoor 2 keer in de SRT Corvette gezeten. Maar toch goed gedaan. en Spa heeft hij alleen de trainingen en de kwalificaties gereden. De race was na 2 uur over en toen had alleen Hart gereden.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|