|
|
||||
|
||||
Het is zeker het proberen waard
|
|
||||
|
||||
Mss een rare gedachte even... Ik ken er niets van hoor, maar...
Als je nu al je decals op 1/24 zou maken ipv 1/43. Dan heb je al de decals in 1/24, en kan je die dan niet gewoon verkleinen tot 1/43 ?
|
||||
|
||||
Ik maak de bijde decals op gelijke tijd stip, ik teken de logo's van het orginele (auto), dan worden die op 1/24 & op 1/43 verkleind, als ik een auto bouw dan heb ik normaal de decals op bijde maten
|
|
||||
|
||||
Ik zal nog een paar foto's geven
|
|
||||
|
||||
Zo hier laat ik het , reakties mag altijd
|
|
||||
|
||||
Zeer mooi zu Flame. Tis een simpele wagen, maar toch een mooie vindt ik.
En dan nog dat hij nog geen maand geleden pas voor het eerst reed :S
|
|||
|
|||
Ziet er echt heel knappe wagen uit hoor !
|
|
||||
|
||||
Prachtig Flame, waarmee "seal" jij je decals als ze uit de printer komen en voor je ze het water in dompelt??
Ik gebruik Liquid decal film. Bij de Civic had ik goei resultaten, maar voor de Lancer krijg ik kreukjes in mijn grote vlakken. Misschien te rap na elkaar een laag opgebracht, hoewel ik telkens 24 uur wachtte... Je wagen ziet er knap uit. Denk dat ik zelf geen moeite meer ga doen op 1/24 en ze bij jou ga aankopen, samen met de opdracht voor die witte letters...
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reakties en vooral voor de goede foto's van u
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
prachtig werk zoals altijd , verlang eens om eens af te komen achter mijn wagens en de uwe te aanschouwen
|
|
||||
|
||||
Ik zal er eens werk van maken, want jij wacht al zo lang, maar dat is nu het verschil tussen een auto maken met gewoone foto's of digitale
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat ik kan rekenen op je, dat doet deugd en dat zorgt voor rugge(n)steun (nieuwe spelling? ) Toch ga ik nog eens zelf proberen, mijn koppige doorzettingsvermogen zeggen ze... Grtzzzz
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit, je bent aleen dat stickertje onder de achterlichten vergeten.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|