|
|
||||
|
||||
Alles verloopt vlotjes
Kan morgen beginnen decaleren. Deze voor scooby: Ik denk dat de bovenste lat wel goed ligt hoor in de spoiler. De voorkant moet een beetje afhangen naar beneden...
- http://www.wrcplace.be - Last edited by 206WRC-ke; 03-12-2006 at 00:41. |
|
||||
|
||||
Hallo ziet er alvast mooi uit .En zie je het niet zitten om dat geel te spuiten?
Kben benieuwd naar eind resultaat. |
|
||||
|
||||
Zal geel idd niet spuiten. Heb in der tijd de OMV-Xsara van Stohl met veel blauw ook met decals gedaan en is redelijk gegaan. Zal nu ook wel lukken zeker... Nuja om te spuiten is het nu toch te laat.
Ook het feit dat ge dan zo'n buske geel moet kopen voor dat kleine oppervlakte terwijl je zo'n kleur wss bijna nooit meer nodig hebt... Ik smijt m'n geld ook nie door et venster eh
|
||||
|
||||
Zoals ik dacht spoiler gang omgekeert, dat stukje dat hoger is moet langs achteren
is gelukig niet al te veel werk om te veranderen |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nu je het zegt... Ik wist van niet beter, en had het ook zo gezien dat het fijne deel langs de voorkant moest... Ik weet niet of ik het zal veranderen want ik had de spoiler geinstalleerd vooraf zodat ik hem meteen met de body mee kon spuiten. Als ik die nu nog zal terug proberen af te breken zal ik meer schade doen dan goed denk ik...
|
||||
|
||||
Zal geen schade brengen ze, rust maar op 2 pinnetjes he, en zal veeeel mooier zijn, je bent nu op goede weg en anders gaat de decal die op de spoiler moet niet goed passen.
|
|
||||
|
||||
Gaat goed hoor. Nog geen zin om eens blanke vernis erbij te voegen? Nu is het wel al te laat, je raamrubbers zijn al geschilderd (knap trouwens). Het is een aanrader, ik deed het ook nooit, maar je modellen zien er beter uit en zijn langer "hanteerbaar".
Grtzzz
|
||||
|
||||
Deze morgen naar domino geweest en ze hebben die decals niet meer
maar heb wel een andere subaru van snijers mee genomen . Bij deze Gezocht: decals Patrick Snijers ieper 2003 |
|
||||
|
||||
Vandaag wat gedecaleerd, enkel de zijkanten moet ik nog doen. Is wel niet makkelijk met dat geel, maar het lukt... Foto's als hij af is.
Welke Subaru heb je dan mee? Die van de Condroz?
|
||||
|
||||
Jip maar wel met de tamiya 2004 subaru met de 2003 voorbumper van reji
|
|
||||
|
||||
ik vind u manier van werken een beetje raar ... je monteert eerst de wagen af en gaat dan pas decals aanbrengen.
Probeer volgende keer eens eerst de decals aan te brengen vooraleer je de wagen voorziet van de andere accessoires. Dat maakt het geheel een pak handelbaarder en je kan daarna een laagje vernis zetten waarmee je de decals sealt.
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, ik ga niet akkoord met je opmerking dat een wagen handelbaarder is na het plaatsen van decals. Integendeel, je zou te pas en te onpas decals afbreken... Handelbaar is ie pas na het zetten van vernis en voldoende wachttijd. Maar dat bedoelde je vast en zeker wel he ;-) Ben best benieuwd naar de foto's aangezien deze hier ook nog gemaakt moet worden. Lukken de decals of ga ik wel voor het spuiten kiezen... Grtzzz
|
||||
|
||||
Als ik van u was zou ik die decals toch verkopen hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
1. body afwerken tot en met het spuiten en afwerking van de lak. 2. decals aanbrengen 3. wanneer als kurkdroog is restjes van sol/set producten wegwerken 4. sealing en afwerking van de clearcoats 5. verdere afwerking van de body met alle accessoires Zo zou ik het doen.
Rate This Thread | |
|
|