![]() |
|
|
||||
|
||||
Da's geen probleem, ge kent de maatregel in zo'n gevallen he...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tom ik ben van Genk .En ik ga ook .Laat maar weten waar en hoelaat
Groetjes Danny
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik had deze topic bijna gemist, maar ge kent mij hé?
Ik zal er zijn, en ik ga zelfs proberen de modellekes en het materiaal van Nismo niet vergeten mee te brengen.
|
||||
|
||||
Euhm ik heb het zo kunnen regelen met mijn vriendin dat ik de auto heb. Dus kan gewoon zelf komen met de auto! Toch bedankt voor de aanbiedingen.
Ik zie jullie straks, op mijn eerste paddock meeting ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Hallo de mannen, hier weer de foto's
Op de eerste foto, onze cameraman Tom in actie. Op de laatste, de "harde" kern |
|
||||
|
||||
De foto's van de modellen
|
|
||||
|
||||
Het was weeral tof,veeeeellllll gelaggen en toch ook mooie demo's, ik hoop dat de nieuw komers niet te hard geschrokken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hallo heren,het zijn mooie foto.
![]() |
|
||||
|
||||
Het was weer een geslaagde "bonte avond", we kijken weer uit naar die van volgende maand.
![]()
|
|||
|
|||
Allez... weer eentje waar ik ook bij had willen zijn! Maar het drukke wedstrijdschema laat niet veel extra uitstapjes toe (en de vrouw ook niet! hehe...).
Dat motorblok van Sennake z'n Honda is fenomenaal hé! Echt echt!!! Van wie zijn die Subaru helmpjes? Op welke schaal zijn die? Echt leuk gedaan! G. |
|
||||
|
||||
Van mij .... en op schaal 1/24. Den Huudo heeft ook nog ne foto genomen langs een 1 Euro stuk, en dan zie je echt hoe klein ze zijn, maar misschien is die niet goed gelukt.
|
|
||||
|
||||
Hier is hem, maar de kleuren zijn niet zo goed
|
|
||||
|
||||
Die helmpjes zijn heel erg knap gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|