|
|
||||
|
||||
Hallo Guido,
ik weet niet juist of het chassis bij een gewone versie ook blinkend gespoten is, maar het is de bedoeling er een beetje showtruck van te maken. Groetejs, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Hallo,
bij deze nog eens een update van de Scania Torpedo. De motor is gemonteerd, de zijschorten staan nu op hun plaats. Voorts heb ik de cabine reeds 1 maal gespoten, en de neus is geplamuurd. Zoals je ziet is het dak nog niet gespoten, het gaat waarschijnlijk het hoge dak worden! Zowel uitlaat als luchtfilterkast moet nog aangesloten worden. Groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Het oogt al mooi
|
|
||||
|
||||
Hallo,
hier nog eens een update van de Scania, hij begint stilaan vorm te krijgen. De cabine is inmiddels wit gespoten, tesamen met de zijskirts. Verder heb ik de striping aangebracht en gevernist. Nu aan het interieur. Groetjes, Joka-1 Last edited by Sennake; 18-06-2007 at 05:50. |
|
||||
|
||||
Zie er wel een heerlijk ding uit. Kan me voorstellen dat vrachtwagens een andere uitdaging zijn dan auto's ?? Wat zijn de grootste verschillen, op de grootte na dan??
|
||||
|
||||
kleur en striping staan hem goed !
|
|
||||
|
||||
Ziet er prachtig uit
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Straffer nog: ik krijg er verdorie goesting van om ook eens een camion te bouwen... |
|
||||
|
||||
Ziet er al heel knap uit!
Ik ben benieuwd naar hoe het interieur er zal uitzien! Groetjes |
|
||||
|
||||
Hallo, bij deze de foto's van het interieur.
Ik wou het niet te overdreven maken, dus bruin met een blauwe streep op de zetels leek me goed te passen. De cabine kan nu dicht en de verdere afwerking van de vrachtwagen kan beginnen. Groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Het interieur ziet er goed uit qua kleuren. Ging je niet stof gebruiken voor het bed ?
|
|
||||
|
||||
Keurig geverfd, bedje netjes gespreid, meer moet dat niet zijn.
|
|
||||
|
||||
Ziet er zeker netjes uit
|
|
||||
|
||||
Héél proper!