|
|
|||
|
|||
Quote:
Het lijkt net alsof het de echte is |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positive reakties, ik hem in het echt nog nooit gezien
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem al 2 keer in het echt gezien en hij is heel mooi achtergemaakt. Heele mooie velgen ook
Heel mooi gedaan Last edited by scoobyfreak; 02-06-2007 at 23:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb heb gisteren gezien bij flame , en hij is prachtig , net zoals de echte |
|
||||
|
||||
Het was tof kennis te maken met de kroost erbij
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor Flame.
Wat een produktief bouwer ben jij. |
|
||||
|
||||
hallo flame zijn die decals van de celica van claudie beschikbaar op 1/24 en verkoop je die ook? Prachtig ontwerp echt heel uniek .Wat heb je zo nog allemaal uitgetekend op 1/24?
|
|
||||
|
||||
Kijk naar uw PM
|
|
||||
|
||||
Ik post binnenkort ook mijn bestelling hoor Flame. De onverwachte kosten aan mijn Coralla (na de crash) zorgen voor de vertraging... Excuses !
|
||||
|
||||
Geen probleem man doe rustig aan,toch alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
Hij is volledig klaar ik zou er nog 10 moeten tekenen en maken voor het eind van de maand, maar dan zal ik meer moeten geven, dus hier de laatste foto's van dit modelletje
|
|
||||
|
||||
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer moooooooooooooooooooooooooooi
moet je er nog maken voor tanghe ??? |
|
||||
|
||||
De volgende reeks
Zo dat was het weer voor dit modelletje,voor de rallyfans er zijn nod decals op 1/43 & 1/24 teverkrijgen |
|
||||
|
||||
Normaal 3 stuks maar moet nog bevestigen, was toen nog niet klaar
|
|
||||
|
||||
Prachtig resultaat
Rate This Thread | |