![]() |
|
|
||||
|
||||
Pfff, beke tege gevalle vo my.
![]() |
|
|||
|
|||
Ik ben tevreden over gisteren. Alleen kreeg ik in de super finale niks meer gebakken
![]() |
|
|||
|
|||
Ik was er ook bij. Alles liep perfect tot aan de superfinale die een komplete ramp werd voor mij, Van mijn 3 heats waarin ik me moest kwalificeren voor de finale won ik onmiddellijk de 1ste reeks, in de 2de en 3de was ik telkens in de top 4 te vinden. In de Finale kon ik een 2de plaats op mijn naam schrijven dankzij het feit dat ik in de laatste ronden de latere winnaar kon volgen.
De superfinale dan, Ik lootte de 8ste startplaats van de 11. Bij de Lemans start liet ik me kompleet verassen door het startschot, maar kon de rest na een spurtje bijbenen waardoor ik toch nog als 8ste of 9de de race kon beginnen. Na 2 bochten al werd ik tegen een paal gedrukt, en omdat zo een dingen nu eenmaal niet meegeven stond ik stil, toen ik opnieuw kon vertrekken had ik een 10 tal meter achterstand op de laatste. Na een 3 tal ronden had ik dit gat al gedicht. De persoon die me tegen de paal drukte reed op kop van dit groepje. Ik was nog steeds furieus op deze persoon en was niet van plan om ook maar een halve seconde achter dit groepje te blijven. Slechts 1.5 ronden had ik nodig om dit groepje van 3 in te halen en ervan weg te rijden. Tegen het einde van de race naderde ik de nr 7 op 2 ronden van het einde dubbelde hij mijne vriend die me de weg naar de paal wees. Opnieuw moest ik alles uit de kast halen om geen tijd te verliezen achter hem. Met nog 1 ronde te gaan was ik vastbesloten om de 7de plaats over te nemen, maar vreemd genoeg vlagden ze hem als 1ste af waardoor deze kans me werd ontnomen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja Rob, die kerel was echt NIET normaal.
![]() Wat uwe start betreft, da kwam omdat ge nog met Tim aan zeveren waard. ![]() |
|
|||
|
|||
tja, dat ik me in de start liet verassen was volledig mijn fout, maar ik was wel gelijk met tim in mijn kart, dus mijn start was niet denderend maar ook niet echt slecht. Volgens mij zat er véél meer in als ik niet tegen de paal gedrukt werd. als je ziet hoe ik het groepje voorbijstoof, dat was erop en erover. Ik heb zelfs totaal geen idee meer wie ik waar voorbij gegaan ben. Misschien toch nog iets overgehouden van die botsing?
|
|
||||
|
||||
Dat was inderdaad nogal ne stevige klap ze.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|