|
|
|||
|
|||
ik zal er na lange tijd eindelijk ook weer eens zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze morgen een arbeidsongeval gehad, ik heb mijne voet omgeslagen en ze hebben hem voorzien van een halve gips. Ik ga toch proberen om er te geraken, want ik heb nog een aantal onderdelen voor Tim. Wat betreft de demo over weatheren, ik had gehoopt mijn onderstel van de 350Z klaar te hebben om het te laten behandelen, maar aangezien de omstandigheden geraak ik niet aan modelbouwen toe. Hopelijk is er iemand die één of ander onderdeel heeft dat moet geweatherd worden en eventueel zijn setjes wil meebrengen. (ik heb die van mij nog niet )
|
||||
|
||||
Ik zal ze nog niet meehebben,ik ben namelijk aan het experimenteren met het drukken van echte decals,en denk dat ik de Lanciadecals ga proberen.Meer uitleg op de meeting
|
|
||||
|
||||
Jawadde, dat wisten we nog niet zie, de Nismo modelbouwt met zijn voeten begot!
|
|
||||
|
||||
Ah ok, maar dan ga ik er wel van profiteren om te vragen of de decals ook op 1/43 gedrukt kunnen worden
|
|
||||
|
||||
Auw! Laat je echter niet door mij genoodzaakt voelen om te komen hoor, gezondheid gaat voor!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is het niet, ik kom gewoon graag naar die bijeenkomsten van dat "modelbouwclubke". Er zijn er die van véééééééél verder komen.
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn! Ik had inderdaad gevraagd achter die demo van afplakken... Kan deze er ook nog bij?
Tom |
|
||||
|
||||
Ik ga proberen nog eens langs te komen
|
|
||||
|
||||
Zal er ook zijn, (misschien iets later dan gewoonlijk )
|
|
||||
|
||||
En ik heb ondertussen een taxi gevonden, bedankt Tom21.
Wat betreft het weatheren, ik zal wel een model vinden om te laten behandelen.
|
||||
|
||||
Kom ook en liefst in één stuk.....
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn
|
|
||||
|
||||
Het zal precies weer lekker vol gaan zitten morgenavond. Ik kijk er al naar uit en aangezien ik niet dé held ben in afplakken, zal ik mijn dry-brush spullen, inclusief weathering sets van Big T meebrengen.
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook maar het zal misschien wat later zijn.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|