![]() |
|
|
||||
|
||||
Neen, maar dat is ook niet gebruikelijk hoor.
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook langs op zaterdagochtend, zonder de kleine Robbe ditmaal. Kwestie van niet nog eens de cafetaria te moeten opkuisen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Met een drietal mensen die dag, inderdaad
![]()
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag , maar van hoe vroeg tot hoe laat zal deze beurs geopend zijn? Mag ik eventueel ook mijn huidige projecten meebrengen om eens aan jullie te tonen?
greetz , Ferrari rules. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hoop er zaterdag ook weer bij te zijn,( indien er nog plaats is in de "taxi" van Racer)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() We zijn normaal gezien met 3, Racer, Tom21 en ikzelf. Met U erbij geeft dat het volgende resultaat: 3 + 1 = 4 Dat zal wel in een Astra gaan zekers. Zeg maar waar we u moeten oppikken. Zelfde plaats als altijd? Ik had gedacht om bij mij af te spreken rond 5 u 45 à 6 uur, maar ik moet eerst eens met Tom overleggen of hij bij mij geraakt of niet en dan pikken we je onderweg wel ergens op. Ik laat U nog wel weten om hoe laat we juist vertrekken. By the way, hoe is het ermee?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Grts Vinnie. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ik zal dit zo vlug mogelijk in orde brengen en ik zou graag mijn F189 tentoonstellen(als hij af is tenminste). ik laat je zo vlug mogelijk iets weten. |
|
||||
|
||||
De volgende mensen zijn vandaag aangemeld als leden die de stand zullen bemannen:
- Guido - Sennake - Nismo - Racer - Tom21 - HHugo - Dominique - Big Attack |
|
||||
|
||||
Ik ga er niet geraken Johny...Dus als het eventueel gaat, kunt ge mij dan komen uithalen?
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Feit is dat Racer mij komt uithalen (rond 6 uur) en we dan U komen oppikken(rond 6u15), maar eerst moet ik Big Attack nog eens contacteren. Misschien dat we een kwartierke vroeger afspreken, want het is de bedoeling dat we voor 8 uur in Jabbeke zijn. ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|