|
|
||||
|
||||
Neen, maar dat is ook niet gebruikelijk hoor.
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook langs op zaterdagochtend, zonder de kleine Robbe ditmaal. Kwestie van niet nog eens de cafetaria te moeten opkuisen En ik wil ook eens wat rustiger alles bekijken en hier en daar wat koopjes doen...
|
||||
|
||||
En niet vergeten dat je ook aan ruilhandel doet, hé.
|
||||
|
||||
Met een drietal mensen die dag, inderdaad
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag , maar van hoe vroeg tot hoe laat zal deze beurs geopend zijn? Mag ik eventueel ook mijn huidige projecten meebrengen om eens aan jullie te tonen?
greetz , Ferrari rules. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of je lidgeld al in orde gebracht is, maar als dat zo is, mag je zelfs komen tentoonstellen. Dan geef ik je naam wel door aan de ogranisatie dat je bij ons op de stand staat als lid van de cel De Paddock Modelbouw.
|
|
||||
|
||||
Hoop er zaterdag ook weer bij te zijn,( indien er nog plaats is in de "taxi" van Racer)
|
|
||||
|
||||
Quote:
We zijn normaal gezien met 3, Racer, Tom21 en ikzelf. Met U erbij geeft dat het volgende resultaat: 3 + 1 = 4 Dat zal wel in een Astra gaan zekers. Zeg maar waar we u moeten oppikken. Zelfde plaats als altijd? Ik had gedacht om bij mij af te spreken rond 5 u 45 à 6 uur, maar ik moet eerst eens met Tom overleggen of hij bij mij geraakt of niet en dan pikken we je onderweg wel ergens op. Ik laat U nog wel weten om hoe laat we juist vertrekken. By the way, hoe is het ermee?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Grts Vinnie. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal dit zo vlug mogelijk in orde brengen en ik zou graag mijn F189 tentoonstellen(als hij af is tenminste). ik laat je zo vlug mogelijk iets weten. |
|
||||
|
||||
De volgende mensen zijn vandaag aangemeld als leden die de stand zullen bemannen:
- Guido - Sennake - Nismo - Racer - Tom21 - HHugo - Dominique - Big Attack |
|
||||
|
||||
Ik ga er niet geraken Johny...Dus als het eventueel gaat, kunt ge mij dan komen uithalen?
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Feit is dat Racer mij komt uithalen (rond 6 uur) en we dan U komen oppikken(rond 6u15), maar eerst moet ik Big Attack nog eens contacteren. Misschien dat we een kwartierke vroeger afspreken, want het is de bedoeling dat we voor 8 uur in Jabbeke zijn.
Rate This Thread | |
|
|