![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik zal dan wat motorblokken meebrengen, moet ik ook de verf e.d. meebrengen? Tom |
|
||||
|
||||
Breng uw verfkes ook maar mee. Dan kan er getoond worden met uw materiaal hoe dat ge er het beste mee kunt werken.
Ik ben dus ook van de partij, maar zal wellicht pas tegen 21.00 komen binnengewaaid. Zou wat vroeger kunnen zijn, maar zeker is dat niet. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook, misschien wat later als normaal.
Groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Ook aanwezig.
![]()
|
||||
|
||||
Hier weer de foto's
|
|
||||
|
||||
Deel 2
|
|
||||
|
||||
deel 3
|
|
||||
|
||||
En als laatste, nog speciaal eentje voor Racer
|
|
||||
|
||||
Welk modelbouw doos is dit?
|
|
||||
|
||||
de versie met optionele dichte knoopjes
![]()
|
|||
|
|||
Ten eerste is er niks te zien op de foto,en ze was toch goed voorzien.
Dus slechte foto,volgende keer beter. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
't Is in elk geval MIJNE Kriek die ze vast heeft
![]() |
|
||||
|
||||
Alle gekheid op een stokje, er werd ook nog daadwerkelijk vergaderd en dit is een kort verslagje:
1. Er zullen statuten worden uitgewerkt om de interne werking van de club vast te leggen. Termijn: 2 jaar. 2. Er werd een idee gelanceerd voor een eigen clubstand, makkelijk op- en afbreekbaar, niet te zwaar in gewicht en niet al te delicaat omwille van het vervoer. Dit zou ons toelaten om meer modellen te showen op beurzen, om thematische shows te doen, en wat meer visuele "schwung" in de stand te brengen. Termijn: 1 jaar. 3. Het voorstel dat een jaar of anderhalf eens werd opgeworpen rond een eigen beurs / tentoonstelling werd opnieuw aangekaart. Dit wordt herbekeken in functie van het aantal beschikbare personen en de mogelijkheden van de club. Termijn: 2 jaar. 4. Zijn interclub-meetings een haalbaar idee? Een meeting organiseren rond een bepaald thema, samen met een andere club, waarbij misschien een demo of 2 kan worden ingewerkt? Termijn: 1 à 2 jaar. 5. De contacten met handelaars / fabrikanten zullen waar mogelijk verder worden uitgebouwd. Punten op iets kortere termijn: - de inschrijving bij KMK (14/09/2008) wordt geplaatst. - de deelname aan Nieuwegein (18/10/2008) wordt ook bevestigd. - De extra modelbouwmeeting in Ternat werd op 31/10/2008 geplaatst. HF_Integrale zou ons kunnen helpen bij het vinden van een locatie. Dominique volgt verder op. - Het bezoek aan Renaissance wordt waarschijnlijk doorgeschoven naar december 2008. Eén en ander hangt uiteraard ook af van de mogelijkheden binnen Renaissance zelf. Dominique volgt verder op. Er werden verschillende ideeën voor demo's gelanceerd. Die zullen in een reservelijst worden gezet. Bij volgende meetings wordt uit die lijst gepuurd. Natuurlijk blijft het mogelijk om voor een bepaalde meeting een specifieke demo aan te vragen. Verder werd er nog een hele goeie tip gegeven omtrent verf en vitrines. Dominique volgt verder op wat er daaromtrent mogelijk is, en wat voor afspraken er kunnen worden gemaakt. De discussie is inmiddels op gang getrokken, en jullie worden zeker op de hoogte gehouden van zodra er nieuws is. Tot de volgende! ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|